RBW Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Det var ingen nåde tidligere i dag. e24.no ble hacket og utsatt for Rickrolling Lenke til kommentar
passdeg Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 En anelse flaut for e24 dette da... Personlig synes jeg sangen er fengende! =) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 "Ingen nåde..." Mener nå at rickroll i stor grad er uskyldig morro. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Fikk ikke opp Rick da jeg merket dette på e24 sin side Lenke til kommentar
Phreak Paradize Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Den slags hacking skjønner jeg er irriterende (og underholdende), men relativt uskyldig.. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg synes det er like kult som å bryte seg inn hos noen og drite i stua. 1 Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Forholdsvis snilt å legge ut "never gonna give you up", kontra hvor mye annen skade de kunne gjort. Kunne nå lagt ut en artikkel eller to som fikk samtlige investorer til å pisse i buksene ;P 1 Lenke til kommentar
Rakessh Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Politiet har ikke kompetanse til å etterforske slike saker, så dette er bare latterlig av Valebrokk. Først mister han fjes fordi han ikke har hyrt inn riktig kompetanse på it-sikkerhet, så mister han fjes fordi han sier så flåsete ting... ler meg skakk. Når skal store aktører lære å være pro-aktiv angående it-sikkerheten sin? Jævlig mye greiere å være god på å unngå brann, enn å være jævlig god på brannslukking... Valebrokk er jo selvfølgelig ikke god i noen av delene. 1 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg tror nok politiet har kompetansen for å etterforske slike saker. Men jeg tipper de-facing av nettsider blir like lavt prioritert som småtyveri. Altså, har ikke offeret bevis havner saken i bunken som er merket "saker som skal henlegges". Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 e24 burde heller skamme seg over sin egen sikkerhet enn å mase om anmeldelser. Denne personen/gruppa har gjort dem og moderselskapet oppmerksomme på en svakhet i systemet som -ikke- ble utnyttet til noe kriminelt, slik at de kan fikse det før noe alvorlig faktisk skjer. Det blir litt som å gå inn den åpne bakdøra hos et firma og si i fra om at den er åpen, slik at de kan låse den. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Defacing ER kriminelt, så er vi helt klare på det. Dessuten burde Rickrolling vært kriminelt, det også ;p Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Dere kan jo ikke si at folk skal skamme seg over sikkerhet ol. Det gir jo ikke meg tillatelse til å bryte meg inn i husene deres pga. dere ikke har alarm. 1 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Enig. Det er lov til å melde ifra om sikkerhetshull, i stedet for å deface en side. Det er ingen unnskyldning. 1 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Den slags hacking skjønner jeg er irriterende (og underholdende), men relativt uskyldig.. Jeg vet nå ikke. Hvis du f.eks. skal logge deg på nettbanken din en dag og blir møtt av en rickroll-video, ville du stolt på denne banken mer? Det kan være veldig skadelig for bedrifter, spesielt de med hovedvekten av sine tjenesten på nett. Men, til ettertanke, det finnes en rekke sikkerhetsfirmaer som kan finne ut av denne typen svakheter før scriptkiddies kommer og banker på, og jeg er ganske sikker på at alle seriøse aktører benytter slike for å minimere sjansene for at nettopp slikt kan skje... Noe annet ville vært idioti. 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Med tanke på alle de falske artiklene som kunne manipulert børsen hackerne kunne publisert, var dette relativt uskyldig da. Og ganske morsomt. Lenke til kommentar
DanielVikan Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg synes dette var ganske morsomt ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå