Gå til innhold

Har jeg oppdaget et skjult signal fra aliens?

hightow

Anbefalte innlegg

Jeg lå på sovaen i går kveld og så på privatlandskampen mellom Norge og Tsjekkia. Jeg har et 5.0-lydoppsett og jeg lå med hodet nærmest bakre venstre høytaler.

Det jeg oppdaget fra denne høytaleren var en høy lyd - kanskje en kvinnestemme - som gjentok seg i denne sekvensen i (telte) sekunder: 6 - 9 - 11 - 10 - 6 osv.

Har jeg oppdaget en hemmelig nedtellingssekvens skapt av aliens som vil ende i Armageddon? Bør jeg flytte på hemmelig adresse for å være sikker? Jeg er ikke noe fan av anal-probing! :cry:

Eller er det såpass dårlig stemning på Ullevål at TV2 ser seg nødt til å jukser med surround-lyden? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å presisere: Det var lyden som gjentok seg i disse intervallene, så det var ikke lyden som sa '6', '10' osv. Lyden var den samme - en slags kvinnestemme. Jeg kan ikke identifisere hva denne lyden roper ut, men det er et kort lyd, antagelig et jubelbrøl av noe slag.

Jeg tviler på at radiosignaler har forvirret seg inn i et digitalt TV-signal levert av Get.

For å presisere ennå mer: Lyden kom fra stadion, men nå har jeg drept min egen humoristiske vinkling :D

Endret av hightow
Lenke til kommentar

Hvilket språk snakket stemmen?

Ser nå at du skriver at stemmen kom i fra stadion. Kom bare til å tenke på at det er en del folk som fra tid til annen har fått inn russisk langbølgeradio på diverse hi-fi utstyr.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

Har hentet inn lignende signal via ledninger som fungerer som antenner. Tror det var sendinger beregnet på fly. Virker som det var vindretninger og styrke etc. Litt robotisk stemme. Virker som den var digitalisert og satt sammen av et dataprogram før utsending.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...