Gå til innhold

Tusen takk FotoVideo!

Anbefalte innlegg

Jeg hadde et problem med at det kom tykke svarte streker/felt på bildene jeg tok med min halvannet år gamle Nikon D700. Jeg var rimelig sikker på at lukkeren var defekt, og sendte inn til forhandleren, FotoVideo, for rep.

Jeg fulgte med på sporingen, og så at kamera ankom FotoVideo 4.aug. kl. 14 om ettermiddagen.

Dagen etter, 5.aug. kl. 10 om morgenen fikk jeg mail om at kamera var reparert og sendt til meg!

Jeg var sikker på at det måtte være en feil! Hadde de liksom klart å fikse dette natten over???

Ja :yes: og ikke bare det; fullstendig gratis! Selv om det jo ikke er en fabrikasjonsfeil at en bit av fatningen på et av mine objektiv hadde løsnet og lagt seg foran lukkeren inne i kamera...

Jeg skulle reise på tur dagen etter, og hadde avfunnet meg med at det ble uten kamera.

Men takket være FotoVideo ble det med laugh.gif

Så tusen takk og all honnør til FotoVideo og Kamera&Videoteknikk for fantastisk rask og smidig service overfor en av sine amatørkunder!

• Liker 7
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg leverte inn et nikon d5100 for 4 uker siden.. De sa det skulle tre uker... Ikke noe kamera etter 3 1/2 uke. Da ringer jeg å sjekker... Da har de funnet flere feil under reparasjonen ...

Så har vel motsatt følelse hittil... Men de svarer altid hyggelig ! :D Imotsetning til DnBNor's kundeservice... :D

EDIT : Så sitatet ditt.. Samme her, men med fattern :p

Endret av pmbpictures
Lenke til kommentar

Jeg leverte inn et nikon d5100 for 4 uker siden.. De sa det skulle tre uker... Ikke noe kamera etter 3 1/2 uke. Da ringer jeg å sjekker... Da har de funnet flere feil under reparasjonen ...

Så har vel motsatt følelse hittil... Men de svarer altid hyggelig ! :D Imotsetning til DnBNor's kundeservice... :D

EDIT : Så sitatet ditt.. Samme her, men med fattern :p

Hva var årsaken til at det i utgangspunktet skulle ta 3 uker?!

Med forbehold om en veldig kompleks feil, synes jeg dette høres uforholdsmessig lenge ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...