cmi Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Kan man dorge med kroker som steike pro og salmo fatso? Det var en som sa at det ikke gikk siden den ikke hadde skje foran, men jeg har da vitterlig hørt pm folk som har gjort dette... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 jeg kan ikke huske å ha dorjet med kroker som har skje forran. jeg har altid brukt helt blanke kroker og vet ikke hvordan det ville gått med de du nevner. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Med skje mener jeg slik som rapala og de fleste wobblere har i tryne, du må vel ha fisket med det før? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) tja, jeg har nok brukt slik du nevner men det er ganske mange år siden. fisker jeg på sommeren på hytten bruker jeg gummimark og disse. med havfiske bruker jeg svenskepilk 500-750 gram. edit: det er de to førstnevnte jeg bruker til dorjing. Endret 11. august 2011 av ilpostino Lenke til kommentar
cmi Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Jeg har mye utstyr, så det skal ikke stå på det, vil bare frem til om det er en lost case eller ikke Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Ganske sikker på at det var noe tilsvarende, uten skje, jeg brukte når jeg dregget og fikk en gjedde på rundt 5-7 kilo ett sted. Den fikk ikke plass i håven og hadde ikke med klepp, så den stakk Så helt ubrukelig er det ikke, jeg er helt sikker på at jeg har dregget med slike flere ganger. Endret 11. august 2011 av aklla Lenke til kommentar
Brad Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Går helt fint å fiske med det du sier! Lenke til kommentar
cmi Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Ok så den vil ikke gå som en cola flaske etter båten? Lenke til kommentar
Brad Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Nei, ikke etter mine erfaringer. Bare å prøve Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Er du skeptisk er det ikke værre enn å ta med flere kroker... Du sier jo du har plenty med utstyr, så det burde ikke være umulig å bytte om det ikke funker for deg. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Tenkte mer om det var vits og kjøpe slike til mellom 150-200kr om det ikke fungerte til dorgin og var ment til og stå og kaste med har lyst til og utfordre gjedda med noen nye "smaker" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå