Olum Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Benjamin Dahl Hagen (23) har signert en toårskontrakt med Vålerenga. Forsvarsspilleren kommer fra 2. divisjonsklubben Follo og er spilleklar for Vålerenga fra og med torsdag 11. august. - Benjamin kan spille i hele forsvarsfireren vår. Han er like god med begge bein slik at vi kan bruke han på begge backene, i tillegg til som midtstopper. En anvendelig spiller som vi får god nytte av fremover, sier sportsdirektør i Vålerenga Fotball, Truls Haakonsen, til VIF TV. - Slik situsasjonen vår er nå, med få alternativer i forsvarsfireren, er det viktig for oss å få på plass Benjamin. Dahl Hagen imponerte da hán fikk sjansen for Vålerenga i treningskampen mot Liverpool forrige uke, men kampen var ikke utslagsgivende for at han blir hentet til Vålerenga. - Vi hadde bestemt oss for å gå for Benjamin før Liverpool-kampen. Martin har spilt sammen med han i Follo og kjenner spilleren godt. Vi er trygge på at han har kvalitetene vi trenger. Ordentlig spillerinfo kommer Endret 11. august 2011 av Olum Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Vi har ikke sett så veldig mye av han hittil, men syns innhoppet hans i Start kampen var bra. Satte noen solide (rene) taklinger. virket også solid bakover. Nå skal i prinsippet ikke Start være noe særlig til motstand, så lurer på hvordan han klarer seg mor bedre lag. Håper han gjør det bra, det er faktisk en kompis av kjæresten til søsteren min. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg gleder meg til å se Benjamin videre for VIF. Han var en flott signering i fjor, og har etter forutsetningene gjort en god jobb. Jeg vil se ham trene opp noen kilo med muskelmasse før neste sesong og jeg vil se ham litt tøffere i en-mot-en situasjonene. Det er ingenting i veien med taklingsstyrken hans, og heller ingenting å si på innsatsen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg syns han har taklet nivåforskjellen veldig bra. Det er jo faktisk en ganske stor forskjell på 2 div og TL. Men det viser jo at Martin gjorde rett med å hente han, da han faktisk holder TL nivå. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg er spent på å se på veien videre. Vi trenger en ny Hagen som forsvarsbauta 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå