Hagforce Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Har et par ting jeg skulle hatt hjelp til å sette opp på noen Linux servere. Kan dere anbefale noen gode aktører som tilbyr kommersiell support på Linux til en grei penge? Endret 6. september 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Jeg jobber i en bedrift som tilbyr dette. Jobber forøvrig nettopp som konsulent på Linux og åpen kildekode. Vi støtter primært RHEL. Endret 11. august 2011 av stigfjel Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Vet ikke om dette er helt det du ser etter men Redpill Linpro er det selskapet i Norge jeg har hørt mest om. Hjemmeside til Linpro Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Mener at Canonical (skaperne av Ubuntu) tilbyr kommersiell support på sine produkter. Lenke til kommentar
olear Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Aktørene nevt er nok langt i fra billig. Hvis alt du trenger er litt hjelp til oppsett kan du spørre her, og hvorfor ikke bare kjøpe deg en bok eller lignende om faget. Finnes også mange Howtos på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå