Dan Hansen Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Isåfall - hvor? Har søkt og søkt men finner dem ikke... ::Dan Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 De er nok ikke det, du får vente litt. Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 hihi, gleder meg til å se at jeg har tjent penger Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 hmm... er litt interesserte å vite kjente folk tjener og postadressen deres... bondevik, røkke, dælhi, thor heyerdahl, pippi langstump... Jeg vet hva jeg tjente i fjor... en data og en tv mot at jeg jobba deluxe mye i sommerferien... Lenke til kommentar
iDude Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 hmm... er litt interesserte å vite kjente folk tjener og postadressen deres... bondevik, røkke, dælhi, thor heyerdahl, pippi langstump... Tror du skal vente en stund for å vite formuen til Thor Heyerdahl. Når det gjelder postadressen hans så tror jeg den er uspesifisert... Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 det ligger ute fortsatt.. bare søk på kvasir.. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Har hatt det mye morro med skattelistene... søstra mi hadde 175 kr i skatt.... Og det verste var at d hun hadde tjent var 200! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå