monologue Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Sitter i Trondheim med 704kbs linje fra Telenor (jaja, jeg VET telenor suger), og får på det aller laveste 70-80 i ping på de fleste spill over internett. De fleste jeg kjenner får så lavt som 30-40. Er dette pga Telenor, eller kan det være en konfigurasjons-greie på dataen min? Det burde jo ikke være sånn at det skal lagge i spill når en har 704 kbs linje?!? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Har jo litt med serveren du spiller på og då. Du får aldri god ping på en server i kina med 56k upload f eks Lenke til kommentar
monologue Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 Ja jeg vet dette, men det er snakk om servere i Norge Lenke til kommentar
Erad Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 har ofte bedre ping på servere nere i europa enn i norge. som sagt telehor suger og klarer ikke engang å lage et ordentlig nettverk i landet. Lenke til kommentar
Diablo86 Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 jeg har samme problemet med mi linje. (Telenor suger som f) Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Jau, må innrømme at Telenor suger, de burde skjerpe seg . Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 dere må bare ringe og klage som f***, jeg gjorde det, og de skjerpet seg, men har bluecom nu... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå