wtf1337 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) http://www.youtube.c...re=feedwll =WL ok folkens detter er min første tutorial og jeg vil vite hva syns dere? jeg skal kansje lage mer hva syns dere jeg burde forbedre meg med? og plis kommenter eller trykk liker Endret 11. august 2011 av wtf1337 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Vel det er da 3 åpenbare tinger: Mangel på lyd og kommentarer Det går alt for raskt til å klare å henge med Små og utydelig skrift. Jeg får med meg at du går i kontrollpanel (for kjapt til å få med seg noe mer) Og får også med meg at du åpner Opera. Mulig bare meg som er treg her, men det er omtrent alt jeg husker akkurat nå Lenke til kommentar
igxx Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 slik som geir__hk sier, kommentarer under hele tutorial, er en sikker vinner, orker ikke en gang se vidioen siden det mangler lyd, her er det også viktig med en stemme som faktisk "forfører" han som skal hør på, slik at du har en god stemme:) for det andre var det egentlig veldig "uinterisangt" bruk mere zoom, slik at folk faktisk ser hva du gjør, og kanskje også slake ned på tempoet, men dette lærer du etter vert men det viktigste er at du snakker, og vis du ikke ønsker dette, evt bruk en svalig musikk, bare at det er noe God eksempel på en god kommentator: Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Er en fordel å skrive i forumet her hva det er også, minst hva det dreier seg om. At det er minecraft er ingen selvfølge, spesiellt ikke i OT-Baren. Flyttet og skiftet topic... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå