jeanette roger Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Peace Dove Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Du er ikke redd for å eksprimentere og få fram ulike uttrykk i bildene dein En kan jo mene så mangt om bildene dine, men kreativiteten er det ikke noe å si på. Personlig liker jeg dette uttrykket, men du må ikke bli overrasket om det er noen som ikke liker det 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 tusen takk Wasco,takk for dine gode ord,regner med at ikke så veldig mange liker dette,men jeg syntes nå at denne duen som går inn for landing ble litt tøff... tåler kritikk oxo jeg,lytter til det og tester stort sett det som kommer av tips..laget denne duen i alt fra super sart til psykidelisk... men vet ikke helt jeg alle pynter stort sett på bildene sine på den ene el andre måten...synes det er bra m alle stiler og fasonger,he he... men sart er jeg jo ikke akkurat flinkest til...prøver ønsker deg en strålende sommer dag,håper det blir varmt igjen i dag smil Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Liker godt at du tøyer grensene og legger ut det du liker selv,selv litt alergisk mot fargene her,men ellers fine linjer og lys,og du har klart holde liv i bilde. 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Tusen takk Tor for hyggelig komentar,jeg har laget den i en del varianter oxo helt sort hvit ble ok det oxo ha en fin dag Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Og så plutselig skjønte jeg hva du har tatt bilde av..., og likte det veldig godt 1 Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hei. Et fint og morsomt bilde dette her. Likte det veldig godt.:-) 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 null tusen takk..så kommentaren din først nå,titter igjennom bildene mine for se om jeg har lært noe siden jeg startet...og ser jo endel jeg vill gjort anderledes her og der..men det er jo bra da går det ihverfall mot riktig retning...ønsker deg en fin dag Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 Hei. Et fint og morsomt bilde dette her. Likte det veldig godt.:-) Tusen takk Hans-Ragnar,hyggelig med kommentarer,ønsker deg en fin dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg