CheGabba Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 Hei! noen som vet om butikker/nettbutikker som selger bukser og/eller jakker/dressjakker i Cord stoff? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 Regner med at de har fått inn en del i de vanlige herreforretningene (Ferner, Follestad, Gunnar Øye osv). Lenke til kommentar
CheGabba Skrevet 19. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Huh, jeg har ikke hørt om noen av de butikkene xD Kanskje lurt og også nevne at jeg er 15år . Sorry for at jeg ikke har svart før nå, glemte det dessvere bort for en eller annen grunn. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 De selger cordbukser med egentlig ganske fin fit fra Jean Paul på match. At de absolutt ikke er verdt tusenlappen de koster er greit nok, men jeg synes det er vanskelig å finne gode cordklær, med smal nok fit, slik at du ikke ser ut som tidenes oldefar. 1 Lenke til kommentar
August. Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 NN.07 sine kordfløyelsbukser har en fin fit. 1 Lenke til kommentar
CheGabba Skrevet 19. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Takk for svar Skal sjekke det ut Edit: Har nå sjekket det ut, og prisene er ganske høye. Vet dere om noen utenlandske nettsider, som har ganske stort utvalg av både cord blazer og bukser? Endret 19. september 2011 av CheGabba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå