Gå til innhold

Selge brukt: 1055T+6970+ ASUS M4A89GTD

Anbefalte innlegg

Hva tror dere jeg kan få for disse delene?

ASUS M4A89GTD PRO USB3

Kall det splitter nytt, fikk det for kort tid siden pga feil på forrige. Kompatibelt med Bulldozer skal det visst også være

Er 800-900 kr å ta i litt mye?

AMD Phenom II X6 1055T

Vært på stock mesteparten av tiden, og har siste tiden hatt den på 3,5 ghz (uten ekstra volt) med gode temperaturer på vantage A.L.C vannkjøling. 3/4 år gammel.

900-1000 kr?

HIS 6970 2GB

6970 er omtrent et halvt år gammelt. Ikke noe BIOS tull eller unlocking osv. Som fra butikken.

Tror selv jeg ville fått 2000 kr+ for dette?

Ta pris per del helst

Endret av exburn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du vil vell ikke få så mye mer enn 3000kr, og hovedkortet er ikke kompitabel med bulldozer, siden det er bare et 890fx chipsett, bulldozer bruker 990fx chipsett, siden hovedkortet er så å si nytt så er den åpen og det minsker prisen med engang

Lenke til kommentar

Nei, tror 3000,- høres bra ut. Hovedkortet gir du bort gratis. Jeg hadde aldri betalt noe for det nå; 900,- for CPU, 2100,- for GPU.

Men klart, du finner sikkert en løk som vil betale.

EDIT: Jaja, altså det finnes folk som trenger eldre deler også, man skal ikke se bort fra det markedet når man selger brukt. Men hva de er villige til å betale har jeg ikke peiling på.

Endret av vhaarr
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tviler sterkt på at du har en 3-4 år gammel Phenom II X6, de lanserte i 2010. Når det er sagt virker det som om du har hatt den en stund, så hadde jeg lagt meg på 7-800 kr for prosessor.

Grafikkortet hadde jeg satt rundt 2000 kr, alle 6970 er utsolgt for øyeblikket så du har gode muligheter her.

Hovedkortet, 7-800 kr igjen. Maks

Lenke til kommentar

Det er forskjell på 3/4 år og 3-4 år. Jeg har altså hatt den et sted mellom et år og et halvt år.

Skal også nevnes at jeg har stock kjøler.

Under et år sier du antall måneder, jeg leste "3/4 år" som tre eller fire år som jeg tror de fleste andre også ville gjort :tease:

alle kan ta feil engang i blant

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...