lamahamahr Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Heheh... jeg må skynde meg når jeg kommer fra til Oslo S for jeg har ikke så mye tid. Men, jeg kom til jernbanen og det var mange maskiner der som man kunne gå forbi. Men alle bare gikk forbi, ingen kjøpte noe billeter jo! Så jeg skjønte ingenting og bare gikk forbi selv! Jeg har sånn ruter mnd. kort. Hva skal jeg egentlig gjøre der? Ingen kom på T-banen og sjekka kortet mitt heller. Fått en følelse av at jeg gjorde noe gale... takk! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Folk flest sniker på t-banen iogmed at det kun er kontroll en gang i blant. Dersom du har Ruter månedskort som er gyldig mtp. område og tid (altså at det ikke har "gått ut på dato"), så er det null stress. Dersom det kommer en kontroll viser du bare dette kortet. Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Dei aller fleste på t-banen køyrer ganske ofte, og bruker månadskort for å spara pengar. Månadskorta er allereie kjøpte, stempla og gyldige, så då treng dei ikkje maskinene. Bare pass på at kortet ditt alltid er gyldig, så skal du ikkje få problem. 1 Lenke til kommentar
lamahamahr Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Så bra! Takk! Ble veldig lettet nå! Takk Lenke til kommentar
logicfail Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Men hvorfor er det bilde av Ruter kortet på de maskinene da? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Du må bruke flexus kortet på 1 maskin for og "aktivere" det til neste oppladningsdato. Trenger bare gjøre det 1 gang etter at det er fyllt opp tho. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Det generelle svaret til trådtittelens spørsmål er vel: "Dårlig". 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 De maskinene er der for at du skal kunne registrere at "nå tar jeg en tur" og "nå har jeg gått av turen". Det er derimot ikke vits å registrere månedskortet ditt mer enn en gang i måneden (nemlig når ny månedsbetaling skal settes igang). Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Ei jente jeg har jobbet med, påstår at det aldri er kontroll på linje 1. Hun tar denne T-banen til og fra skolen hver dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå