Gå til innhold

Kjøpe nå, eller vente?

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter ny telefon, fordi jeg har hatt min HTC Desire i ca 14 måneder nå og begynner bli litt lei.

Men jeg har et dilemma; skal jeg gå for noen av mobilene som er på markedet nå, eller burde jeg vente på et nytt flaggskip? Jeg kan vente fram til Oktober, men det er maks.

Har ikke fulgt så mye med i det siste, så har ikke fått med meg kommende telefoner, noen som ser interessante ut?

Kravene:

Dualcore prosessor

Android ofc!

minimum 3,8" skjerm, helst 4" - 4,3"

1GB RAM, eller mer

3D er en fin detalj, men ikke nødvendig.

Men hvis dere vet om kommende telefoner som ikke matcher kravene mine, men likevel er interessante telefoner, setter jeg pris på linker osv :]

Noen som vet om det evt. skal komme en oppfølger til Xperia Play? vil ikke ha den som er ute nå, pga den dårlige grafikken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er litt i samme situasjon selv.

Her har konklusjonen blitt at jeg venter på Ice Cream Sandwich, og ser hva som kommer av nye telefoner samtidig som den..

Jeg antar at Google da slipper en ny Nexus-telefon, og at denne får heftige specs.

Vurderer det jeg også, men er jo bare rykter som tilsier at Ice Cream Sandwich kommer i Oktober, kan jo hende det ikke kommer før i desember/januar tiden :/

Også hørt at HTC holder på med en ny telefon med kodeord 'HTC Vigor' Den skal vist ha specs som dagens mobiler ikke kan måle seg med :D

Lenke til kommentar

Nå som diverse leaks av Ice Cream Sandwitch er ute så kan man vel kanskje begynne å tenke på å oppgradere min HTC Desire om ikke så alt for lenge.

Min neste telefon blir nok mest sannsynligvis det som går under kodenavnet "Nexus Prime".

Per dags dato så er det egentlig ingen telefon som føles for min del som en oppdatering riktig enda i forhold til min Desire, greit den har ikke samme skjermstørrelsen som alle andre telefonene men jeg venter forsatt på en telefon som har iallefall litt mer likhet kontra Apple sin "Retina-display" og med en ryktet oppløsning på 720p resolution, som antas å være 1280x720 så tror jeg at jeg venter en stund til.

Lenke til kommentar

Nå som diverse leaks av Ice Cream Sandwitch er ute så kan man vel kanskje begynne å tenke på å oppgradere min HTC Desire om ikke så alt for lenge.

Min neste telefon blir nok mest sannsynligvis det som går under kodenavnet "Nexus Prime".

Per dags dato så er det egentlig ingen telefon som føles for min del som en oppdatering riktig enda i forhold til min Desire, greit den har ikke samme skjermstørrelsen som alle andre telefonene men jeg venter forsatt på en telefon som har iallefall litt mer likhet kontra Apple sin "Retina-display" og med en ryktet oppløsning på 720p resolution, som antas å være 1280x720 så tror jeg at jeg venter en stund til.

Føler det samme, ingen telefoner pr. dags dato som har mye mer enn det 1 år gamle Desire har, foruten om bedre skjerm og internminne.

Tror jeg også venter å ser hvordan neste Nexus telefon blir, eller HTC Vigor

Lenke til kommentar
Føler det samme, ingen telefoner pr. dags dato som har mye mer enn det 1 år gamle Desire har, foruten om bedre skjerm og internminne.

Har du rootet telefonen din?

Jeg opplevde iallefall en stor tilfredsstillelse med å bli kvitt internminneproblemet på den måten og det å få muligheten til å gjøre hva jeg ville med telefonen :)

Lenke til kommentar

Har du rootet telefonen din?

Jeg opplevde iallefall en stor tilfredsstillelse med å bli kvitt internminneproblemet på den måten og det å få muligheten til å gjøre hva jeg ville med telefonen :)

Ja har rootet den, og installerer apps på SD kortet, men det er stress og fortsatt er det litt lite minne, fordi ikke alle kan installeres på SD kortet (widgets f.eks.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...