baguett Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Har et problem med lydmixeren i win7. av og til, hvis jeg f.eks. hører på mp3 sanger i vlc, så minkes automatisk volumet ned til rundt 10%. Ikke mastervolume men bare vlc.exe Samme kan skje i spotify, spessielt hvis jeg får en melding på steam.' hva kan problemet være? Har ikke realtek driver, siden jeg har usb lydkort, men hadde realtek før og hadde problemer da også. Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Heisann. Kansje ett blindskudd.. Kan hende det hjelper å deaktivere realtek lydkortet i bios på hovedkortet?. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Heisann. Kansje ett blindskudd.. Kan hende det hjelper å deaktivere realtek lydkortet i bios på hovedkortet?. Kan man gjøre det når man ikke har installert realtek lyddriver på pc'en? Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jupp. Du deaktiverer hardwaren,dette gjøres i bios under: Intergated peripherals. Onboard audio functions. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Jupp. Du deaktiverer hardwaren,dette gjøres i bios under: Intergated peripherals. Onboard audio functions. Ok, takk Skal prøve det, men først så skal jeg bare prøve en lydinstilling som jeg tror kan virke Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Sorry. måtte rette tekst litt. Hvilket eksternt lydkort har du? Kan jo bare være noen setting som er rare. Endret 12. august 2011 av jetzbullet Lenke til kommentar
baguett Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Har Seberia Steelseries soundcard usb elns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå