Karel Krizak Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Kvinne Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Et godt uttrykk i dette bildet. Ansiktet er ikke helt skarpt, men opplever dette som en bevist del av uttrykksformen, og ikke som en teknsik feil. Det eneste jeg ikke liker like godt er utsnittet. Her synes jeg det ble for mange urolige ellementer i bakgrunden og rundt modellen. Særlig den mørke vertikale streken til venstre tar for mye oppmerksomhet Lenke til kommentar
reginarr Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Flott portrett dette! Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Ikke helt skarpt, men bra uttrykk. Så et ålreit portrett Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Syns dette var vakkert jeg,litt uskarpt ,men det gjør egentlig ikke så mye akkurat her:) Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Liker bildet, utrykket, bakgrunnen. Det svarte gror litt igjen her synes jeg. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Underbart! Likte dette portrettet veldig godt! Annerledes enn mye av de en ser her ellers. Liker dette spesielle uttrykket du får fram ved en nesten umerkelig dus ørliten soft "uskarphet"! Litt sånn mystikk i dette! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Det er en del uskarphet i ansiktet, det er områder utbrent til hvitt og områder borte i svart - funker glimrende med uttrykket. Men - er litt usikker på kompen - tror jeg ville croppet bort en del på venstresiden. Og - sorry - skulle også stemme, og klikket feil - en treer skulle egentlig vært en firer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg