jahas Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Fikk svar på lånekassasøknaden nå: ånekassen mottok søknaden din for undervisningsåret 2011-2012 den 8. august 2011. Søknaden er ferdigbehandlet. Utbetalingspapiret er sendt eller vil bli sendt deg ved semesterets begynnelse. På denne søknaden er du for høsten innvilget kr 18 460 i støtte. På denne søknaden er du for våren innvilget kr 18 460 i støtte. Vi gjør oppmerksom på at deler av tildelingen vil bli overført månedsvis til konto. Se utbetalingsspesifikasjon vedlagt utbetalingspapiret. Støttebeløpet for høsten fordeler seg slik: Stipend kr 300 og lån kr 18 160. Støttebeløpet for våren fordeler seg slik: Stipend kr 300 og lån kr 18 160. Dette er jo altfor lite :S Hva er det som har skjedd? har jeg søkt feil? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Bor du hjemme hos foreldrene dine? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Bor du hjemme hos foreldrene dine? Nei. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Tror jeg må ha søkt noe feil. Bare stipend elns. får ringe i morgen Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Gjorde det samme selv! Må søke på nytt, med fullt stipend og lån Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Det ser nok ut som du bare har søkt om stipend ja. Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Anbefales ikke å søke feil, søknad nr.2 har vist en behandlingstid på 6 uker.... Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Har du søkt feil, vil du pent få beskjed om at etter de har sletta denne søknaden her, så må du legge inn en ny som vil ta en god evighet før den er ferdig behandlet pga. 100000 andre søknader som å må behandles ferdig før din. Worst case scenario, så fikk jeg mitt første stipent etter en feilsøking først i Oktober i fjor. ;O Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Trådstarter skriver jo stipend 300 og lån 18160 kr ? R ikke lån tatt med da Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Har du søkt feil, vil du pent få beskjed om at etter de har sletta denne søknaden her, så må du legge inn en ny som vil ta en god evighet før den er ferdig behandlet pga. 100000 andre søknader som å må behandles ferdig før din. Worst case scenario, så fikk jeg mitt første stipent etter en feilsøking først i Oktober i fjor. ;O Hvor mye penger fikk du på første utbetaling ? Lenke til kommentar
Valkyrex Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Da får du det du ikke har fått utbetalt de andre mnden, August + September + Oktober kommer i Oktober. Så det bli jo en fin utbetaling det Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Trådstarter skriver jo stipend 300 og lån 18160 kr ? R ikke lån tatt med da 300 er truleg reisestipend, som ikkje vert gitt som lån, men stipend direkte. Utdanningsstipend vert gitt ut som lån, og omgjort til stipend dersom du oppnår studiepoeng i semesteret du får støtte for. Antal poeng (30 = fulltid) avgjer kor stor del av lånet som vert omgjort. Om trådstartar oppnår 30 poeng vil han ha 0 i lån. Når ein søker om fullt stipend og fullt lån vert 40% av lånet gjort om til stipend om ein oppnår 30 poeng i semesteret. Endret 12. august 2011 av enixitan Lenke til kommentar
jahas Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 har snakka med dem nå. hadde søkt feil ja, så skulle bare skrive under på stipendbrevet, og sende dem mail om at jeg også ønsker lån Lenke til kommentar
stifa Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Kan jeg spørre hva du søkte om støtte til? Hvis det ikke er videregående, så er det alt for lite. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Kan jeg spørre hva du søkte om støtte til? Hvis det ikke er videregående, så er det alt for lite. Er høyskole. Jeg hadde krysset av feil og bare søkt om stipend, istedenfor stipend+lån. Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 har snakka med dem nå. hadde søkt feil ja, så skulle bare skrive under på stipendbrevet, og sende dem mail om at jeg også ønsker lån Sa de noe om når du får lånet også?? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 har snakka med dem nå. hadde søkt feil ja, så skulle bare skrive under på stipendbrevet, og sende dem mail om at jeg også ønsker lån Sa de noe om når du får lånet også?? Nei, men jeg ser ikke noe grunn til at jeg skulle det Lenke til kommentar
jahas Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 har snakka med dem nå. hadde søkt feil ja, så skulle bare skrive under på stipendbrevet, og sende dem mail om at jeg også ønsker lån Sa de noe om når du får lånet også?? Sry my mistake, trodde du sa OM jeg fikk, ikke NÅR. Nei, de sa ikke noe om det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå