pxK Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Har nå en liten bag med bare plass til selve kamera med 18-55mm på montert. Men trenger mer plass nå siden jeg har bestilt en 55-250mm og 50mm 1.8. Jeg ikke har fullt så mye peiling på alt som finnes i foto verdenen, så trenger jeg anbefalinger til en rimelig bag med litt extra plass til lader, extra batterier og kanskje en blits senere. Så litt på Lowepro Adventura 120 og den så grei ut men tydeligvis så har den ikke nok plass til alt jeg har. Men den funker som en eksempel på hva slags bag jeg er etter. Lenke til kommentar
to88he Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Hvilken stil vil du ha? De fleste merker har bager i mange former og størrelser, men merkene har sin egen stil. EDIT: Youtube kan være et lurt sted å begynne. Mange videoer der, hvertfall av de mest populære. Lowepro: Domke: Crumpler: Ona: Endret 10. august 2011 av to88he Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 http://www.dealextreme.com/p/protective-cotton-canvas-carrying-bag-for-camera-green-40174#open full view 160kr fritt tilsendt. Lenke til kommentar
to88he Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) http://www.dealextreme.com/p/protective-cotton-canvas-carrying-bag-for-camera-green-40174#open full view 160kr fritt tilsendt. Den kan jeg faktisk anbefale. Har en kamerat som har den og den er ekstremt bra kvalitet for lite penger. Er vel en piratkopi av en National Geographic bag i utgangspunktet. Eneste ankepunktet er at det tar LANG tid fra du bestiller til du har den hjemme hos deg. (går vel med båt fra kina tenker jeg) Endret 10. august 2011 av to88he Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Think Thank Retrospective 10 er nogenlunde elegant; og ikke minst anonym. Derfor jeg liker de baggene. De er også gode å være, og har gode løsninger. Nr10 er den minste i serien, og holder veldig lett den mengden utstyr du ønsker. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Hvilken stil vil du ha? De fleste merker har bager i mange former og størrelser, men merkene har sin egen stil. EDIT: Youtube kan være et lurt sted å begynne. Mange videoer der, hvertfall av de mest populære. Lowpro ser ut som en stil jeg kan leve med. http://www.dealextreme.com/p/protective-cotton-canvas-carrying-bag-for-camera-green-40174#open full view 160kr fritt tilsendt. Skulle helst ha alt utstyret klart før 19 semptember, så det blir nok bestilt fra en norsk nettbutikk. Men siden den var så billig så bestiller jeg nok kanskje en sånn i svart senere. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Think Thank Retrospective 10 er nogenlunde elegant; og ikke minst anonym. Derfor jeg liker de baggene. De er også gode å være, og har gode løsninger. Nr10 er den minste i serien, og holder veldig lett den mengden utstyr du ønsker. Nest minste Det har kommet en Retrospective 5 også; den er nok mer beregnet på oss som har µ-4/3 utstyr. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Think Thank Retrospective 10 er nogenlunde elegant; og ikke minst anonym. Derfor jeg liker de baggene. De er også gode å være, og har gode løsninger. Nr10 er den minste i serien, og holder veldig lett den mengden utstyr du ønsker. Nest minste Det har kommet en Retrospective 5 også; den er nok mer beregnet på oss som har µ-4/3 utstyr. Sant det, glemte av den. Så den forresten på FV her om dagen. Liten og snerten var den. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Think Tank Retrospective 5 er i stor grad ment på fotoentusiaster med m4/3-oppsett. Den passer også fint til et hvilket som helst dSLR (uten grep) med et objektiv påmontert og et ekstra objektiv (ikke noe særlig høyere enn 10cm). Endret 11. august 2011 av Andreasfe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå