Fakeworthen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Har det først Logitech G15 tastaturet som jeg er drit fornøyd med! men... plutselig for drøyt en måned sia kutte mange taster ut.. har ikke Spm. tegn, mangler noen tall, som feks Null har jeg ikke i det hele tatt osv.. Jeg har koble det ut og inn flere ganger, lasta ned ny update til tastaturet og oppdatert pc'en uten at det hjalp med engang. Så, en dag er i forrige uke kom alle de manglende tastene tilbake og jeg ble overlykkelig! Idag kutta dem ut igjen... så nå er det borte. Noen som veit hva jeg kan gjøre med det :s Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Noen som veit hva jeg kan gjøre med det :s For meg lyder dette som heilt klassiske teikn på at tastaturet er utslite. Dei er i dag bygde for så mange hundre tusen tastetrykk, og så byte, og eg slit sjølv ut eit tastatur kring annakvart år, sjølv om eg nyttar av beste slag. Lenke til kommentar
Fakeworthen Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Mitt er jo 4 år gammalt, så er vel kanskje på tide å bytte :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå