MichelleAa Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Blikk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Hei ser du er ny her på Digit, velkommen skal du være med et flott og tett portrett som kler s/h Veldig flott blikk på modellen som gjør en god jobb, flott. Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Meget bra portrett synes jeg, tett, fint utsnitt. Litt grått i tonene. Hvis levels i Ps. justeres litt så blir det noe mer kontraster og liv i tonene i mine øyne. Dvs. øke det mørke og lysne litt kan prøves. Lenke til kommentar
MichelleAa Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Takk for kommetarer prøvde det du foreslo Anne, men er litt for mange forstyrrelser i modellens fjes, så ser nesten møkete ut.. Men tusen takk for forslag Er ny, så prøver ut alt Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg prøvde og det ble bra synes jeg. Bare litt som skal til. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Dette synes jeg ble helt topp Liker det mye uttrykket i bilde, og fester med ved det lille innslaget av blått i øynene. Tror dette kunne blitt enda bedre uten de uromomentene i bakgrunden. Men ser også at det er vanskelig å fjærne dette i etterbehandlingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg