Gå til innhold

Sony VAIO Z2 (2011)-tråden

ahpadt

Anbefalte innlegg

Hmmmm. Kjører recovery nå. Faren min startet maskinen når den ble tatt ut av boksen siden jeg ikke var hjemme, vet ikke om han kanskje satte norsk da. :shrug:

EDIT: FUNKA! :w00t:

EDIT2: Hva av skitware har du avinstallert?

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...........

Har også bestilt VGP-CKZ3 fra Sony. Sykt stilig veske, om noe dyr. Men pytt.

Er litt nysgjerrig på hvordan denne vesken passet på din nye Z2 (vesken var vel egentlig utformet til forrige gen Z) ?

Noen som har prøvd VGP-CVZ3 (som vissnok er tilpasset nye Z2)?

Thx

Begge er for Z2. Den ene er en veske mens den du linker er kun lærdeksel for lokket?

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Noen som har prøvd å kjøre clean install enda?

Alle driverene ser ut til å ligge her, men jeg er usikker om jeg det er noe på recovery partition som jeg faktisk trenger...

EDIT: Ser ut til at man kan kopiere alt fra recovery partition gjennom VAIO Care -> Recovery & restore -> Recovery -> Create Recovery Media - typisk at jeg ikke har 4 DVD-R :(

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Noen som har prøvd å kjøre clean install enda?

Alle driverene ser ut til å ligge her, men jeg er usikker om jeg det er noe på recovery partition som jeg faktisk trenger...

EDIT: Ser ut til at man kan kopiere alt fra recovery partition gjennom VAIO Care -> Recovery & restore -> Recovery -> Create Recovery Media - typisk at jeg ikke har 4 DVD-R :(

Har ikke prøvd clean install ennå, skal ut og reise om kort tid, får ta det senere i høst.

Jeg har en usb disk som er stor nok og lagde recovery saken i vaio care, håpte at den inneholdt innstallasjonsfilene, men de har maskert de på en måte slik at det er håpløst å finne ut hva som er hva.

Det finnes vel noen virtuelle brennerprogram/drivere en kan installere? Kanskje en kan installere det og bruke det til å generere iso filer med recovery data?

Jeg tok en titt på vaio support linken din ovenfor, det så noenlunde komplett ut (jeg har gjort clean install på min gamle Z noen ganger, tilsynelatende ganske likt).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har også bestilt VGP-CKZ3 fra Sony. Sykt stilig veske, om noe dyr. Men pytt.

Har du/noen mottatt denne vesken?

Evt er den verdt prisen?

Jepp, har mottatt den. For 800kr er den overpriset, men om du vil ha en veske som er 'spesialdesignet' for maskinen (maskinen passer perfekt inni), med et forholdsvis eksklusivt utseende saa har jeg ikke problemer med aa anbefale den.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...

Nå har jeg nesten hatt maskinen i ett år. Har stort sett vært veldig fornøyd med den. Bruker den som primærmaskin koblet opp mot docken, eksterne disker og skjerm.

Det eneste jeg har å utsette er at jeg har vært litt skuffa med ytelsen på maskinen. Kanskje jeg hadde for høye forventninger -- trodde den i allefall ville klart å kjøre Minecraft uten problemer, men sukk.

Viftene kjører nesten hele tiden mens jeg spiller samtidig som at det lett kan lagge om det er mye grafiske oppdateringer. Har ikke spilt noe annet enn Minecraft, så kan ikke kommentere noe om det.

På den positive siden, så er jeg meget godt fornøyd med hvor portabel maskinen er og har fått mye skryt over hvor stilig den er når jeg har brukt den i større grupper.

Hva syntes dere andre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...