Spectre Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Samme hos meg også (ubekreftet 29.8), men da burde det skje noe snart.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Antall på lager:Leverandørlager 8 Våre 2 som har blitt bestilt fra leverandørlageret? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Ingen oppdateringer for deg heller? Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Nei, ikke noe nytt hos meg i min ordre heller. Ser bare at leverandørlager tallene har gått ned for begge modeller nå. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Håper at de blir sendt til oss før helga... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Hei. Vi regner med at maskinen kommer til oss i dag og da blir den sendt i dag også. Beklager forsinkelsen. Fikk endelig svar på e-post. Endret 24. august 2011 av ahpadt Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Får håpe det også gjelder min . Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Ny e-post: Hei. Beklager sent svar. Jeg har prøvd å finne ut av hvor disse har blitt av. De burde jo ha vært her for mange dager siden. Leverandøren hadde klart å levere de til feil forhandler. Vi har endelig lokalisert de og de er videresendt oss, så da kommer de forhåpentligvis mandag morgen og blir sendt ut med en gang. Beklager ventingen. Det er 3 maskiner vi venter på og det er ikke noe gøy på så dyre maskiner. Talentløst. EDIT: Netshop sier bekreftet forsendelse 28/9 nå... Endret 26. august 2011 av ahpadt Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Vi får håpe det skjer noe hos netshop i dag da.. Jeg ser også at prisene på Sony.no er redusert med en tusenlapp nå: http://www.sony.no/p...ct/vn-z-series/ Endret 29. august 2011 av Spectre Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Et par dager siden: *e-post fra meg til netshop* Et par minutter siden: Hei. Beklager. Den ligger der. Så at det var 2 ledige av de 4 vi fikk inn og alle var opprinnelig bortbestilt. Men da er maskinen din på vei til deg i dag. Beklager forsinkelsen. Nå: Status: Plukkliste Endret 31. august 2011 av ahpadt Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Min ble lagt til plukkliste i går, og jeg dro litt tidligere fra jobb i dag og hentet min. Jobber med å sette den opp nå (avinstallere div crap som følger med osv). Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Juks og fanteri! Du får fortelle meg hva du syntes. Jeg skal ut og reise i morgen så noen andre må hente den på posten for meg. Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Da har jeg fått brukt min litt. Selve pc'en gir et bra førsteinntrykk, god byggekvalitet og veldig lett. Det var først litt uvant med tastatur som har så kort vandring, men ble vant til det etter kort tid, kjennes bra ut nå. Ytelsen oppleves som veldig bra, kjapp i7 med SSD og 8GB RAM gir en veldig responsiv maskin. Den er preinstallert med McAfee, Office og noen Sony programmer. Jeg har fjernet Mcafee og la inn MSE i stedet + at jeg deaktiverte noen av Sony programmene (bla Vaio Update og Vaio Gate). Har fått installert noen spill også, Starcraft 2 og World Of Tanks (skal også teste Age of Empires Online senere). SC2 fungerte glatt og fint i 1600x900 ved medium settings, kan godt være at den klarer høyere også. World of Tanks fungerte også greit ytelsesmessig, men har et kjipt problem med at det henger seg om en trykker alt+tab eller trykker på windows knappen når en kjører spillet i fullskjerm (kjører en det i et vindu så fungerer det fint..). Det kan være at ikke alt er helt på stell med grafikkdriveren som følger med.. Jeg prøvde også å overklokke grafikkortet med Sapphire Trixx, det virker som det er mulig å overklokke noe (har ikke testet/gjort noen målinger ennå). Om jeg skal si noe negativt om pc'en så er det at lyden fra høyttalerne er tragisk dårlig. Lyden er vel bedre på min mobiltelefon.. Det hjelper noe (mindre forvrengning) hvis en i lydpanelet slår av dolbyfunksjonen. Den eksterne gpu løsningen gjør også maskinen litt sårbar (når den er i bruk). Drar en ut strømmen ved en feiltakelse når den er aktiv så fryser pc'en.. Endret 1. september 2011 av Spectre Lenke til kommentar
djremix Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Er det noen som har sett Premium carbon i virkeligheten? Syns det er vanskelig å velge. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Har sett sammenligningsbilder og carbon ser litt bedre ut men visstnok er carbon også finger print magnet deluxe. Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Har kun sett bilder jeg også, har inntrykk av at premium carbon ser bra ut, og jeg hadde nok valgt det selv om jeg hadde hatt muligheten til å velge. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Jeg er litt usikker hva jeg hadde valgt selv. Blått kunne jo vært kult også Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Noen som har kjøpt den blå sier den grenser litt mot lilla i hvirkeligheten, det høres ikke noe særlig ut.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Forferdelig kjett at maskinen skulle komme med norsk Windows. Noen som har (fungerende) forslag til hvordan jeg kan få endret det til engelsk? Eventuelt, vil det gå ann at jeg bruker Win7-lisensen som står under maskinen, om jeg bruker min Win7Pro-DVD for reinstallasjon? Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg har engelsk windows på min, valgte engelsk som språk ved første boot, regner med at du vil få valget om igjen om du kjører recovery på den (den har en recovery partisjon). Tror også det skal gå greit å bruke lisenskoden om du har media fra før, forutsatt at det er riktig type lisens (dvs OEM, ikke Volume Licensing/MSDN osv). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå