Gå til innhold

Reise til Brasil

Anbefalte innlegg

Hei

Eg har brått fått for meg at eg har lyst å reise til Brasil på ferie og lurer på om nokon har tips til korleis dette bør gjerast.

Tenker å vere vekke mellom 2 og 4 veker frå slutten av desember/begynnelsen av januar.

Litt usikker på om eg skal reise aleine eller prøve å få med meg nokon andre.

Ønsker helst å reise til eit område nært kysten, kanskje nord i landet. Viss dette høyres greit ut flyr eg sannsynlegvis til Recife og brukar det som utgangspunkt.

Ønsker å oppleve både kystnatur og innanlandsnatur.

Regnskogen hadde vore interessant å sett, men litt usikker på om eg "tør" det :)

Ønsker kontakt med lokalbefolkning, lokal kultur og slikt.

Har veldig sansen for brasilianske jenter, og hadde ikkje hatt noke i mot å treffe ei som vil flytte til Norge ;) Dette kunne jo vore greit å ordna med på forhånd, kanskje nokon har tips til korleis dette kan la seg gjere? :)

Kriminalitet er eg ikkje veldig redd for, har ingen plan om å oppholde meg i slummen, og slik eg har forstått det er det ikkje så gale på mindre plassar utanfor dei store byane.

Om det er nokon her som kjenner nordmenn som bur i Brasil, eller brasilianerar som bur i Norge og har tenkt seg til Brasil i samme tidsperiode, og som kunne tenke seg å "passe på" ein stakkars forkommen nordmann, så hadde det vore veldig interessant.

Ting eg ikkje er interessert i:

- Drikke meg dritings kver kveld

- Shopping

- Ligge på stranda heile dagen

- Prostituerte

- Og ellers andre slike typiske "charterting"

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke bare å bestille fly og hotell?

Recife ligger like ved Onlida som er en fin by som står på Unescos verdensarvliste. Var der under karneval og haiket ned dit fra Natal som jeg hadde som basecamp. I desember er det jo karneval i Natal, Carnatal. Kanskje du burde gjøre haiuke- eller busstur den motsatte veien? Distansebussene er bra i Brasil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...