Jotrul Skrevet 10. august 2011 Rapporter Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Hei folkens! Jeg trenger litt hjelp fra dere. Men jeg leste ikke reglene, så tråden min ble stengt. Mvh Jonas Endret 10. august 2011 av Runar Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 10. august 2011 Rapporter Del Skrevet 10. august 2011 Er vell ulovelig og oprette en link som dette trur jeg . hadde jeg hatt facebook bruker skulle jeg stemt for deg =) Men denne tråden er ulovlig i og med at du reklamerer for noe som krever bumping eller en sånn type ``flest trykk `` reklamering . Lenke til kommentar
Jotrul Skrevet 10. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2011 Oi! Det var jeg ikke klar over.. Ulovlig hvordan? Generelt på alle forum? Eller i forhold til en 'konkurranse'? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 10. august 2011 Rapporter Del Skrevet 10. august 2011 Det var en person som la ut en link for og få stemmer på en fotokonkurangse og det var ikke lov tydeligvis , Det hadde noe med og gjøre at det ikke var lov til og legge ut linker hvor det var om og gjøre og få flest klikk , den tråden ble fort stengt , dette er jo egentlig akkurat det samme så rart den ikke har blitt stengt egentlig . Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. august 2011 Rapporter Del Skrevet 10. august 2011 Det er beskrevet i diskusjon.no sine retningslinjer, gjelder altså kun dette forumet # Linker til eller reklame for MLM, pyramidespill, "flest klikk"-systemer og lignende er forbudt. https://www.diskusjon.no/guidelines Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. august 2011 Rapporter Del Skrevet 10. august 2011 Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg