medisinOmsider Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Hei, Jeg blir ikke helt klok på kravene til leselisten. Jeg klarer ikke å finne noen krav på udir.no sine sider. Det jeg finner er forslag lagt ut av diverse VGS-skoler rundt om i landet. Kjekt å få kontroll på dette tidlig, jeg skal ta engelsk H2012 og vil begynne å lese nå. Om alle andre er like rådløse så har jeg sendt en epost til udir angående dette, spent på hva jeg får som svar. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hva trenger du egentlig hjelp til? Jeg skjønte ikke helt problemet... Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Hva trenger du egentlig hjelp til? Jeg skjønte ikke helt problemet... Når man tar eksamen i et muntlig språkfag kreves det at man leverer en leseliste med en oversikt hvilket læreverk man har benyttet samt aktuell tilleggslitteratur. Kravene til denne listen sliter jeg med å oppdrive. Håper det ble noe klarere nå! Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Er det ikke vanlig at læreren skriver denne listen? Det gjorde i hvert fall vår lærer Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Riktig. Vanligvis. Ikke når man tar faget som privatist. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg vet ikke om det er riktig å si at det vanligvis ligger på fylkeskommunene sine nettsider, men det ligger i alle fall forslag til leseliste på Hordaland Fylkeskommune sine sider (dog til revidering for øyeblikket). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå