Gå til innhold

ID

b-real

Anbefalte innlegg

Noe som irriterer meg, er at når jeg var "ikke myndig", og skulle kjøpe øl eller røyk, så spurte alltid folkene bak disken om ID.

Men, nå som jeg er 18 år så har jeg aldri blitt spurt om ID. Ikke en gang.

Det er irriterende egentlig. Når man endelig blir 18år og kan kjøpe øl uten å ha en kompis på rimi eller å få noen til å kjøpe for seg, så er det jo en glede å vise fram ID og få det slått inn i hode på de gammlingene som sitter bak disken at man er 18 år.

Folkene bak disken er jo pålagt at man skal ha ID hvis personen er under 25år, men jeg har nå nesten gått i en måned og handlet øl og røyk og har aldri blitt spurt om ID. :grumpy:

Ok...jeg overdramatiserer dette sikkert litt, men...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det står jo at man skal vise frem legget uoppfordret dersom man er under 24 eller noe sånt da.. :)

:yes: Ja det er sant... (25 år tror jeg)

Men uansett hvis man blir spurt hele tiden før man er 18, og ikke èn gang etter man er fyllt 18, da skjønner jeg at det er irritabelt..

Gleder meg til jeg blir gammel nok til å handle rusvarer selv :woot:

Lenke til kommentar
Folkene bak disken er jo pålagt at man skal ha ID hvis personen er under 25år, men jeg har nå nesten gått i en måned og handlet øl og røyk

Hva?!? RØYK! Skam deg, gutt. Ja, det burde du ffs! :x

EDIT: Ironi for dem som trenger å få det svart på hvitt...

Lenke til kommentar
bare jeg som ikke kan stave? eller skal det være +k i topicen?

*flameflame* :wink:

har tenkt den tanken selv, men vil ikke være det motoriske petimeteret som nevner det :D

vel.. siden jeg klør slik i øyet så følte jeg at det var mitt kall å gjøre det.. :roll:

Lenke til kommentar
bare jeg som ikke kan stave? eller skal det være +k i topicen?

*flameflame* :wink:

nag.gif

:D

hahahaha=D smileyen rocker!!

sammen med den som løfter ene øynebrynet og den som løfter begge opp og ned med skjeggstubber!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...