Gå til innhold

kommer politiet på døra mi i mårra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Politiet kommer nok ikke og ringer på hos folk dagen derpå for å gi dem bot. Hvis dem hadde villet tatt deg, hadde dem nok kjørt etter og tatt deg med en gang. Så når du nå har kommet deg trygt hjem, er det nok ingenting å bekymre seg for lengre. Litt av grunnen for at dem må ta folk med en gang, er jo at dem da ikke kan, på en saklig måte, nekte for å ha gjort noe galt. Da er man jo tatt på fersken. Dersom dem skal få tatt deg i ettertid, må dem isåfall ha fotobeviser (tviler på at politiet kjører rundt parat med et kamera). Ellers blir det bare ord mot ord, for du ville jo selvfølgelig ha nektet for å ha kjørt den mopeden når du ikke har forerkort for det : p

Lenke til kommentar

Jeg gjorde akkurat det samme som du gjorde, bare for 9 år siden.

Er ute å kjører ulovlig, møter politiet som er ute å passer på, de kommer mot meg og jeg har ikke skilter.

 

Likevell får jeg telefon fra politistasjonen (mamma tok den...) dagen etterpå og må møte i avhør. Enden på visa bel beslaglagt moped og 1 år utsettelse på lappen.

 

De hadde vistnok filmet meg via kameraet i politibilen, og hadde funnet ut hvem jeg var.

Lenke til kommentar

Håper du ble skremt nok til ikke å kjøre igjen før du har fått lappen. :)

 

i og med at jeg skal ta'n i mårra så tror jeg at jeg kan klare og holde meg.

 

men nå har jeg jo kjørt motox siden jeg var 8 og bil/mc siden jeg var 12(ikke på statlig vei). så jeg er nok ikke en dårlig sjåfør.

 

kan alt jeg skall kunne, men noen 'venner' lurte meg til og tro at minste grense for alkohol iblode var 0.3 promille og at det skall vere minst 2mm mønster på dekket.

 

hadde stått med 4 feil hadde jeg svart det jeg trodde var riktig først... :wallbash:

 

og politiet har verken ringt eller kommet på døra i enda i dag :new_woot:

Endret av supercz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...