Gå til innhold

kommer politiet på døra mi i mårra?


Anbefalte innlegg

hei. jeg var ute på en kjøre tur med mopeden min nå netopp.

jeg kjørte i 65 i 80 sona i en lettere oppoverbakke. da kåm til min forskrekkelse poltiet kjørende i motsatt kjøreretning og je rakk ikke bremse eller noe før de hadde kjørt forbi. jeg gjorde da det alle andre 16 åringer uten moped lappen ville gjordt. jeg kjørte av på en side vei og kjørte deretter innover skogen som et h'lvete.

deretter stoppa jeg i skogen og venta 10.15 min før jeg kjørte ut igjen og kjørte hjem.

 

det jeg da lurer på er om polisen kan ha sett skjiltet mitt og kommer på 'besøk' i morgen tilig eller noe?

 

jeg har ikke lappen og mopeden er trimma (tatt plomberinga)(fuck the police?)

 

plasserer dette i OT siden jeg ikke vet hvor denne tråden hører hjemme.

Endret av supercz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Hadde du hjelm?

2. Er det skilter på mopeden?

3. Kjenner politiet deg igjen?

 

Tviler på de kommer hjem til deg, med mindre der er 100% sikre på det er deg og kommer og tar deg. Da sliter du......

 

1. har altid hjelm og kjørejakke på hadde også hansker på i dag

2. selfølgelig jeg er jo ikke dumm. :whistle:

3. tviler men det kan hende. jeg så ikke hve det var som satt inne i bilen.

 

Kjører du uten lappen, så kan du bare ha det så godt.

jeg er ikke ute etter moralpreken i dag theGnome.

Lenke til kommentar

1. Hadde du hjelm?

2. Er det skilter på mopeden?

3. Kjenner politiet deg igjen?

 

Tviler på de kommer hjem til deg, med mindre der er 100% sikre på det er deg og kommer og tar deg. Da sliter du......

 

1. har altid hjelm og kjørejakke på hadde også hansker på i dag

2. selfølgelig jeg er jo ikke dumm. :whistle:

3. tviler men det kan hende. jeg så ikke hve det var som satt inne i bilen.

 

Bor du på en liten plass, er det fare for du sliter i morgen tidlig. Kan jo være de kjente deg igjen og vil ta en prat.

Lenke til kommentar

Ja de kommer hjem til deg i morgen, politi bilen har kamera både forran og bak, så når du kjørte vekk fra de så fikk de skiltene dine. Politiet har også et ansiktsgjenkjennings program som de matcher opp med et bilde de vil ta av deg i morgen, med det de så i hjelm visiret.

 

Blir nok bot og utsettelse på deg :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja de kommer hjem til deg i morgen, politi bilen har kamera både forran og bak, så når du kjørte vekk fra de så fikk de skiltene dine. Politiet har også et ansiktsgjenkjennings program som de matcher opp med et bilde de vil ta av deg i morgen, med det de så i hjelm visiret.

 

Blir nok bot og utsettelse på deg :)

 

Alle biler har vel ikke det? :S

 

anyways, å kjøre i 65 km/t i 80 sona, hvor de kjørte i 80 selv så er det veldig vansklig for dem å se at du kjører 65.. jeg kjører også moped med trim har selv kjørt forbi politi i høy hastighet.. aldri skjedd noe

Lenke til kommentar

jeg bor på et lite ted men jeg kjener ikke politet og det er politiet fra den tidligere nabokomunen som kjører kontroll og slikt hær.

men går d til hlevete så gjør det det.

 

du? du trenger ikke bekymre deg, så du i speilet og så om de bremset/snudde for å kjøre etter? hvis ikke så har de ikke sjans i havet å ta deg på noe!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...