MotoG Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Utsikt over rosenes by. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Artig å se dette! Godt laget! Du har fått med de fleste av de lokale kjendiser ser jeg. Både Ole Gunnar ved bilen til hø., John Magnus i den røde hangglideren, eneste geita i byen, gjess på avveie og noen sjeldne fugler ellers(iallefall den ute til ve.).... Vardestua, Rica Seilet , Aker stadion osv... Har jeg oversett noe så må du si fra... Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Tror du har sett det meste Dårlig vær i dag, så jeg mått fikle litt. Utsikten fra toppen var flott i hvert fall. Takker for at du tok deg bryet med å kikke Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Får ikke et skikkelig inntrykk av bildet. Vanskelig med panoramaformatet her inne, da man ikke ser dem i sitt rette format. Men, føler at det er litt brått kutt nede i bildet. Skulle likt å se det i full størrelse på en vegg. Storslagen natur og fint med fuglene som et pluss til naturen ellers. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Selv om man må scrolle litt, syns jeg det er spennende å betrakte det i full størrelse. Bra arbeid det her. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Artig og morsomt bilde Melvin med mange artig detaljer, regener med at SveinMMortensen stilte med kaffe når du tok den lange turen for å profilere hele byen med et bilde. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Vakkert med mange spennende og flotte detaljer! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Bra dette- Takker for det Får ikke et skikkelig inntrykk av bildet. Vanskelig med panoramaformatet her inne, da man ikke ser dem i sitt rette format. Men, føler at det er litt brått kutt nede i bildet. Skulle likt å se det i full størrelse på en vegg. Storslagen natur og fint med fuglene som et pluss til naturen ellers. Takker for betraktningen Selv om man må scrolle litt, syns jeg det er spennende å betrakte det i full størrelse. Bra arbeid det her. Tusen takk, ble litt fikling for å få det til Artig og morsomt bilde Melvin med mange artig detaljer, regener med at SveinMMortensen stilte med kaffe når du tok den lange turen for å profilere hele byen med et bilde. Hadde nok ikke meldt min ankomst, så det ble dårlig med kaffe Det var flott utsikt fra toppen i hver fall Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Vakkert med mange spennende og flotte detaljer! Tusen takk Karl-Ivar Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Spennende komp og meget bra utført. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Godt panorama foto. Hvor mange fotos har du limt sammen dette panorama bildet av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg