Gå til innhold

Kamptråd: WBA - Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Tror ikke det riktige er å benke han nå, hvis han ikke får spille seg varm i trøya kommer han aldri til å lykkes i United. Jeg føler meg ganske sikker på at han kommer til å imponere oss alle når han først kommer i gang. Men han har dårlig tid på seg, storkampene kommer i fleng framover nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gi han litt tid og gi han også noen mnd så han lærer seg litt Engelsk. Han blir god, men trenger nok tid. Et par kamper til kanskje, så er nok selvtilliten hans bedre.

Om vi skal benke gutten nå så senker vi hele selvtilliten hans og det kan muligens gjøre at han ikke kan lykkes i United trøyen. Ikke riktig å benke han enda....

Endret av Chuck Bass
Lenke til kommentar

Første omgang: Fullstendig dominans tidleg og solid overtak stort sett gjennom heile omgangen. Bør lede 4-0 med Nani som tomålsscorar, men bommar på 150%-sjansar og slepper inn eit fullsntedig unødvendig mål. Ser nesten ut som at De Gea ikkje får med seg at skuddet går, for reaksjonen er litt for sein og han er ikkje nede tidsnok til å ta ballen.

Spelemessig offensivt ser vi stort sett fantastiske ut, men må ta sjansane betre når vi får dei. Litt som i pre-season så er det bakover vi er meir usikre, noko eg reknar med vil kome seg etterkvart, men spørsmålet er om det skal koste oss ein del poeng før den tid.

Når det gjeld De Gea så er det heilt klart at det er nokre justeringar som må til i forhold til skudd frå rundt 16 og utover, men det er nok også noko som keepertrenerane til United har på blokka og vil jobbe med, så eg er ganske sikker på at det vil kome seg etterkvart. Det kan også hende at han berre treng nokre redningar, nokre gode kampar osv for å kome skikkeleg inn i det, men det er også fullstendig klart at vi ikkje har råd til så altfor mange slike i løpet av sesongen.

Lenke til kommentar

Jeg trodde jeg forsikra meg om at gjengen her inne ikke var 100% aper jeg? Hva faen godt kommer det ut av å benke De Gea nå? Det må være rom for tabber når vi stiller med Smalling (21) og Fabio (21) på backene og DDG (20) i mål. Kommentarer som "tabbekeeper" er patetisk. Han er ikke VDS, og han vil aldri bli VDS. Han har hatt flere gode enn dårlige innvolveringer. Dette er et lag for faen. Lagsport. Skal noen pekes på er det Nani. To 100% blåst over fra 5 meter.

Vi snur dette! Come on lads!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Lindegaard er minst like god som De Gea. Spanjolen starter kun pga. prislappen.

Noterer meg ned denne. Isåfall har Ferguson gjort et stort tabbekjøp aka Bebe.

Lenke til kommentar

Jeg trodde jeg forsikra meg om at gjengen her inne ikke var 100% aper jeg? Hva faen godt kommer det ut av å benke De Gea nå? Det må være rom for tabber når vi stiller med Smalling (21) og Fabio (21) på backene og DDG (20) i mål. Kommentarer som "tabbekeeper" er patetisk. Han er ikke VDS, og han vil aldri bli VDS. Han har hatt flere gode enn dårlige innvolveringer. Dette er et lag for faen. Lagsport. Skal noen pekes på er det Nani. To 100% blåst over fra 5 meter.

Vi snur dette! Come on lads!!

La meg gjette, du viste ikke at dette kom til å skje ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

rorysmith_tel Rory Smith

Asked Fergie on Friday if he was concerned by De Gea's footwork at Wembley. "He won't be making that mistake again." #mufc

Lenke til kommentar

Lindegaard er minst like god som De Gea. Spanjolen starter kun pga. prislappen.

Noterer meg ned denne. Isåfall har Ferguson gjort et stort tabbekjøp aka Bebe.

På hvilken måte er det et tabbekjøp hvis han er omtrent like god som Lindegaard? Dansken er ikke til å kimse av.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Hva faen er det Foster driver med?

På hvilken måte er det et tabbekjøp hvis han er omtrent like god som Lindegaard? Dansken er ikke til å kimse av.

Jeg snakker om David de Gea. Dersom Lindegaard er minst like god som den daværende At. Madrid-keeperen, forstår jeg ikke hvorfor Ferguson betaler over 100m mer for spanjolen enn han gjorde for Lindegaard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...