Aalton Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Da spretter jeg også min første øl for dagen, oppladningen er ikke den beste, men selv Chelsea blir vel interessante å se på etter noen øl Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hva faen er greia med at nettleverandøren må ha samarbeid med TV2 for at man skal få ypperlig kvalitet a? Det var jeg ikke klar over. Har fått meg PL kanalene på TV nå, men hadde jo Sumo før. Går ut i starten av September. Hvem er det de har samarbeid med? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 http://cantheyscore.com/2011/08/14/west-brom-v-man-united-premier-league-14-08-11-the-preview/? Selv har jeg Welbeck som kaptein på fantasy. Han putter 3 i dag! =) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Var en liste over forskjellige leverandører, og var endel. Jeg har Powertech, et lite selskap i Oslo, og til tross for at jeg har raskt og herlig nett får jeg ikke bedre kvalitet enn jeg kan finne på streams ellers. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 God Morgen gutter, snart match time! Grandis`n på tur til solstudio og opp å gjøre ett cola innkjøp så er jeg ready! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) http://cantheyscore.com/2011/08/14/west-brom-v-man-united-premier-league-14-08-11-the-preview/? Selv har jeg Welbeck som kaptein på fantasy. Han putter 3 i dag! =) Bare så det er sagt, det er ikke det offisielle laget. Men de skriver at De Gea hadde en litt shabby kamp mot Chelsea ... jaja. Edit: Men jeg håper på det laget. Bortsett fra Fabio og Welbeck. Håper Berba og Evra starter. Blir ikke skuffet om Carrick starter ved siden av Cleverley heller, tror de kan utfylle hverandre på en bra måte. Endret 14. august 2011 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) #MUFC XI: De Gea; Smalling, Rio, Vidic, Fabio; Nani, Anderson, Cleverley, Young; Welbeck, Rooney. Fra RedCafe.net Endret 14. august 2011 av Enojo Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Ryktes at Smalling, Welbeck, Cleverley og Ando starter Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Liker laget. Spennende med Cleverly, Welbeck og Andy på banen. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Subs: Lindegaard, Jones, Evans, Carrick, Park, Giggs, Berba Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Herlig lag! Flott at Evra ikke har klippekort lenger. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Nice!! Chelsea roter bort og. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Chelsea uavgjort. Viktig at vi klarer å stikke av med 3 poeng her nå. Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hva skjer med Berba nå? Dessuten er Chicharito ute med skade, det betyr at Berba er toppen 4. valget på topp. Synes det er synd, han er jo genial. Kanskje han kan komme inn etter 60 min å gjøre underverker Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Herlig lag! Flott at Evra ikke har klippekort lenger. Han er vel skadet... Artig at Cleverley og Welbeck starter, selv om jeg alltid savner Berba fra start, herlig som han er. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Kanon hvis det stemmer at Ando og Cleverley starter! Det hadde jeg ikke turt å håpe på. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Herlig lag! Flott at Evra ikke har klippekort lenger. Evra er skadd... De Gea; Smalling, Rio, Vidic, Fabio; Nani, Anderson, Cleverley, Young; Welbeck, Rooney. Om dette stemmer så er det heilt strålande. Blir veldig gøy å sjå kva Cleverley og Ando kan få til i ein kamp som betyr noko. (Anna enn å slå City.) Endret 14. august 2011 av archanios Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Han hadde ikke fortjent å spille uansett etter feilene mot City sist. Håper Fabio griper sjansen nå som han for en gangs skyld får starte på venstre. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Liker veldig godt starting-XI. Akkurat fått opp internettet igjen, så blir ustyrlig deilig med PL igjen! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Det eneste jeg ikke liker er at Berbatov nå tilsynelatende er blitt Fergusons tredjevalg blant spissene. Det kan jeg ikke helt skjønne, selv om det er morsomt at Welbeck får prøve seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå