Old Game Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Berbatov var skuffende når han kom inn, men Welbeck skapte ikke en dritt i dag, så det gjorde ikke allverden med et spissbytte. Personlig er jeg glad for at Berbinho er 3-4 valg på spissplass på bortebane når vi må forsvare oss også. Er jo null bevegelse på mannen når vi ikke har ball og han drar tempoet ned til serie a nivå når han først får den. Welbeck skuffet i dag, men burde hatt en assist. Vår kanskje beste spillere i Nani og Vidic var for meg banenes store skuffelser, så det ser positivt ut når vi vinner kampen med så få som står fram. Young ser ut som et kremkjøp. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hvorfor fikk ikke Chicharito komme inn på? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Han er vel ikke helt 100% etter hodeskaden han pådro seg i pre season enda. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Blir kjipe kamper nå fremover om De Gea skal stå med den selvtilliten han har. Spurs, Chelsea og Arsenal har gode skuddføtter. Arsenal bruker de heldigvis sjeldent. Spurs, Chelsea, Bolton og Stoke har mye tyngde i boksen. De Gea så ut som en pinjada når han først tok turen ut i feltet. Jeg tror ikke De Gea er trygg i løpet av 2-3 kamper, og håper vi starter med Lindegaard neste kamp. Vil gjerne ha Lindegaard i storform mot Chelsea. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Men samstundes så vil det sende eit signal om at ein ikkje stoler på keeperen som er kjøpt inn for å vere førstekeeper. Eg trur nok at Lindegaard er i hakket vassare form og nok vil vere tryggare enn De Gea pr i dag, men eg er veldig usikker på kor lurt det vil vere å vrake De Gea alt no, mtp framtida. 3 Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Tror nok dette er grunnen til at jeg ikke tror at United tar gullet i år. De Gea kan fort blomstre i United-buret, men van der Sar var en matchvinner bak. Noe United per dags dato ikke har. Om noen år kanskje. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 De Gea bør spille neste kamp. Spesielt mtp hans egen selvtillit. Blir han vraket nå, er det et utrolig dårlig signal. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Men samstundes så vil det sende eit signal om at ein ikkje stoler på keeperen som er kjøpt inn for å vere førstekeeper. Eg trur nok at Lindegaard er i hakket vassare form og nok vil vere tryggare enn De Gea pr i dag, men eg er veldig usikker på kor lurt det vil vere å vrake De Gea alt no, mtp framtida. Benker vi De Gea ender vi bare opp med enda en Ben Foster. Han har helt nødt til å spille seg varm i trøya. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Det eneste jeg ikke liker er at Berbatov nå tilsynelatende er blitt Fergusons tredjevalg blant spissene. Det kan jeg ikke helt skjønne, selv om det er morsomt at Welbeck får prøve seg. Fjerdevalg. Husk Chicha starter før Welbeck, og as you can see, Danny før Berba. Matte sier 4.valg Helvete at City fikk Kun btw... Gjør det hele mye vanskeligere. Og ja, Ashley Young. Alltid hatt lyst på ham i Utd, finally got there. Elsk. Endret 15. august 2011 av tc47 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Eventuelt så startet Welbeck fordi han gjorde en jævlig bra figur mot City i CS. Tviler på at Welbeck starter neste kamp. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ja true. Også kan det være pga. bortebane og det Game nevner. Kjipt uten Rio og Vida nå i noen uker, uff. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 schmeichel keeps faith in De Gea Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Det at Berbatov er fjerdevalg på spissplasssen, er uforståelig. En fremragende spiss. PLs toppscorer i fjor sammen med Tevez. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Han er ikke fjerdevalg bare fordi Welbeck startet kampen på søndag. Som sagt tidligere, Welbeck hadde en kjempekamp mot City i CS og ble fortjent belønnet med start i ligakampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå