Gå til innhold

Kamptråd: WBA - Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi kan veldig mye bedre enn dette, men jeg er fornøyd likevel, spesielt fordi potensialet er så enormt som det er. Young med en ekstremt god debut, Cleverley og Anderson spiller godt (men blir slitne på slutten) mens Jonny Evans og Jones kommer inn på gjør en solid jobb.

Vidic, De Gea (ung dog) Smalling ( for første gang i united drakta) og spesielt Nani var veldig skuffende. Rooney var heller ikke all that. Ganske sykt at vi vinner når så mange av våre beste spillere ikke står frem og leverer.

Dette blir en veldig bra sesong.

Lenke til kommentar

Hadde smakt med en uavgjort også i denne kampen, men dere klarte dere til slutt, heldiggriser! Uansett, skader i forsvaret og en evt. knekk i keepern selvtillit kommer godt med i kampen om to uker. Noen som gidder å mekke kamptråd? Er gira på en skikkelig opp-psyking.

Lenke til kommentar

Fy faen. Young sin scoring (OG) var selve definisjonen på lettelse. Satans deilig! Var ikke i tvil om at vi ville dra det i land etter den.

Akkurat pløya meg gjennom det som er skrevet i tråden her nå, og det er helt utrolig hvordan man kan slakte 20-åringen de Gea så til de grader etter kun to kamper. Tabbekeeper? De to tabbene han har gjort hittil er typiske tabber for en så ung keeper. Han ser skuddet, får altfor god tid til å tenke, og reagerer ikke instinktivt. Sånn han blant annet gjorde på redningen tidligere i omgangen. Han må få tid, tid, tid. Vi visste det ville bli tabber, og det vil komme flere. Men de vil komme sjeldnere og sjeldnere jo bedre han blir kjent med forsvaret og språket. Skal man dra fra syndebukker i dag så synes jeg i all hovedsak at de rutinerte skuffet mest.

Latias: Jeg tviler sterkt på at de Gea kun står pga. prislappen.

Endret av Shlaps
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Backer som vanlig Shlaps 100%. Er godt fornøyd med borteseier, med 3 poeng i åpningskampen, med gode oppvisninger fra fler av gutta. Skuffa over de som kritiserer De Gea. Det er en tabbe og han skal holde den, men å rope på Lindegaard, tabbekeeper, bomkjøp osv hører ikke hjemme hos en supporterrgruppe som skal stå bak spillerne. For fucks sake, DDG er sikker yngre enn majoriteten her inne. Hadde forøvrig en klasseredning sekunder før som ser ut til å være glemt.

Først om fremst er det et uhyre friskt lag Ferguson sender utpå. Bortekamp i serieåpningen er ikke lett i det hele tatt, men etter sjokkåpningen så det veldig riktig ut å starte som vi gjorde. Hele laget blir merkelig stakkato i andre omgang og skadene er megadritt. Til tross for at Ferdinand og Vidic er ligaens beste stopperpar så er Vidic + Smalling/Jones/Evans ingenting å være nervøs for, dog. Så lenge Vidic er klar igjen går dette fint. Hva er likheten mellom Ferdinand og en tampong? Inne i én uke, og ute i 3 :hmm:

Hvor pent tok ikke SAF De Gea-saken i post-match-intervjuet forresten? "Hva sa du til De Gea etter tabben og etter han ble slengt i bakken to ganger på få minutter?" SAF "Gave him a tap on the back and said "Welcome to Premier League".

Forresten. Berbacool:

Welbeck in his 65 mins touched the ball 29 times with 22 passes. Berbatov in his 25 mins touched the ball 20 times with 14 passes.

Evans, Jones, Anderson, Cleverley og Young får en ekstra pluss fra meg i dag.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg er heller ikke overbevist over Anderson - Cleverley sentralt. Føler ballen gikk gjennom midtbanen litt for mange ganger, litt lite defensive fibre der kanskje? Uansett, kun bare en kamp, jeg håper de får flere sammen.

Ellers så synes jeg Berbatovs innhopp var temmelig dårlig, han så slapp og uinteressert ut. Han har endel feilpasninger og slikt kun fordi han må spille så fikst, det irriterer meg litt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, du har nok rett i det. Men det var et par ganger jeg rev meg litt i håret. Bl.a en enkel pasning til Rooney som han måtte gjøre noe jåleri med.

Føler Berbatov er en herlig spiller når vi skal holde på ballen og roe ned spillet, jeg synes han bruker veldig lang tid på alt han foretar seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...