Old Game Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 WBA - MUFC Søndag klokka 17 blank, tv2hdpl1 ITS ON! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Woy Woy Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Tror vi kommer til å spella gudommelig fotball igjen jeg. 1-4 og full kake fra andre omgang.Cleverley, aka den nye helten, goaler en, mens ando assister en til Welly Elsker laget vårt, win or loose, ser ut som vi skal spella game-fotball i år. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 WBA scorer tidlig. Så ligger de bakpå frem til det 85 minutt, hvor Rooney setter inn en straffe. 1-1 altså. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 -------------------------------------------------- David De Gea------------------------------------------------- Rafael-----------------------------Smalling-------------------------Vidic----------------------------Evra Nani-------------------------------Cleverley---------------------Anderson------------------------Young -------------------------------------------------------Rooney---------------------------------------------------- -------------------------------------Welbeck---------------------------------------------------------------------- Berbatov, Giggs, Carrick mfl på benken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 0-3 til Man United. Young, Nani og Rooney. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 -------------------------------------------------- David De Gea------------------------------------------------- Rafael-----------------------------Smalling-------------------------Vidic----------------------------Evra Nani-------------------------------Cleverley---------------------Anderson------------------------Young -------------------------------------------------------Rooney---------------------------------------------------- -------------------------------------Welbeck---------------------------------------------------------------------- Berbatov, Giggs, Carrick mfl på benken. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Denne kampen er vel mer eller mindre avgjort allerede, men jeg har et håp om at WBA stiller med en 5-4-1 formasjon og klarer å klamre seg til 0-0. Er viktig at United mister poeng i slike kamper om Chelsea skal ha sjanse om gull i år. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Har savnet PL noe sinnssykt. Gleder meg som en unge til denne! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 WBA scorer tidlig. Så ligger de bakpå frem til det 85 minutt, hvor Rooney setter inn en straffe. 1-1 altså. Hva tenkte jeg på her egentlig? Stryk det. United vinner sikkert med 3-4 goaller. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Premier League er tilbake! Og vi kunne vel strengt tatt ikkje fått ein mykje betre opningsdag? Borte mot WBA skal helst vere tre poeng, men i opningskampar er det alltid noko som skjer og er kjem ikkje til å vere for skråsikker før kampen er i gong og eg ser korleis kampbiletet utviklar seg. Om vi stiller med Anderson og Cleverley frå start i morgon, så kjem det til å gå for meg. Elskar Anderson i form, og i tillegg får eg endeleg sjå spelaren eg har skrytt opp i skyene til alle som vil høyre på meg dei siste åra tilbake i United-drakta! Håpar verkeleg at vi kan få ein god start på sesongen. Tottenham, Arsenal og Chelsea blant dei fire neste laga vi skal møte, i tillegg til eit Bolton lag som starta svært bra i dag gjer sitt til at det vil gjere godt for laget å kome igang utan store usikkerheitsmoment. Take me home, United Road, to the place, where I belong, To Old Trafford, to see United, take me home, United Road Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 1-2. Dorrans sjokkerer gjestene, men Nani og Smalling avgjør fordel de røde. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Er Ferdinand klar? Satser på at vi starter gudommelig og vinner 5-0^^ I så fall håper jeg på dette laget. De Gea Smalling - Ferdinand - Vidic - Evra Nani - Carrick - Cleverley - Young Berba - Rooney Endret 13. august 2011 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Fy som jeg gleder meg! Forventer fantastisk offensiv fotball. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Merkelig stille her inne til å være serieåpning og første gang vi får se gutta i en kamp som virkelig betyr noe. Nevertheless, gleder meg som bare faen nå, varmer opp med Stoke - Chelsea og håper Stoke gir Boas ett aldri så lite stikk og stikker av med helst alle tre poengene. Når det gjelder United så er eg veldig spent på hvordan vår sisteskanse åpner PL sesongen, eg har stor tro på De Gea men håper virkelig at han ikke viser for mange brølere iløpet av denne sesongen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Kalasseier for Man United. 1-4. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Overraskende stille her ja. Håper folk overlevde sommeren. Snaue tre timer til vi er i gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå