pian Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hmm. Har en Compaq Evo med en standard compaq DVD_rom. Denne har funka fint å spille av filmer med, men når jeg leide det store feite greske bryllupet fikk jeg bare hakking på skjermen... Altså ok bilde men det hakka litt men lyden var helt forferdelig. Dro til butikken og bytta.. Ble litt overraska når den andre DVD'n oppførte seg på samme måte. Endte med at jeg leide en annen film - og den funka ypperlig! suggestions, anyone? NB: Har testa med tre softwares så det er nok ikke der problemet ligger, snarere i innebygd dvd-dekoding eller hardware... Lenke til kommentar
mungo Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg fikk en film (dvd) en gang som det var feil i produksjonsserien på. Eneste alternativet var å bytte den i en annen film. Det samme kan jo gjelde for deg. Søk på nettet om det er andre som har hatt samme symptomer som deg eller om filmselskapet har gitt ut en pressemelding om dette eller noe lignende. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Du kan prøve å rippe DvD'en og så se de den via VoB filene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå