Gå til innhold

Holder et XFX HD 6970 kort?

Anbefalte innlegg

Har laget et eget oppsett for ny spill pc og lurer på hvilket kort jeg skal bruke. Har sett litt på et XFX HD radeon 6970 kort og synes dette ser ganse rått ut, er dette et bra kort og vil det kjøre enkelte spill på høy grafikk i noen år fremover?

Selve oppsettet ser slikt ut:

CORSAIR 8GB DDR3 VENGEANCE PC3-12800 1600MHZ ...

CORSAIR TX 750W V2 ATX12V 2.3 / EPS12V PSU

FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3 BLACK

INTEL 320 SERIES 2.5" 40GB SSD SATA/300 MLC 2...

INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155

SAMSUNG DVD±R/RW/RAM DL 22X SATA BULK SVART

WESTERN DIGITAL CAVIAR GREEN 2TB SATA/300 64M...

XFX RADEON HD6970 2GB GDDR5 PCI-E DVI/HDMI/DP

Asus P8Z68-V PRO, Z68, Socket 1155, ATX

Er klar over at dette ikke er tråden for pc deler i seg selv, men jeg setter stor pris på andre ideer når det kommer til delene jeg har valgt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det ingen som vet hva BF3 kommer til å kreve. Ja, det har "lekket" noe info, men ingen vet om dette faktisk er det ekte. Jeg blir dog veldig overrasket om kortet ikke drar BF3.

Endret av clickz101
Lenke til kommentar

Det store spørsmålet er vel heller når det blir tilgjengelige HD6970 kort igjen?

Når bitcoin stopper å være populært.

Neh... Kan ikke tenke meg at noen kjøper ett 2.5-3k skjermkort for å prøve tjene bitcoins på det. Bare strømmen det bruker vil fjerne enhver inntjeningsmargin, selv med tanke på inflasjonen...

Men med tanke på diverse pyramidespill o.l. så slutter aldri den gemene hop å overraske meg, så hvem vet?

Lenke til kommentar

Det store spørsmålet er vel heller når det blir tilgjengelige HD6970 kort igjen?

Når bitcoin stopper å være populært.

Neh... Kan ikke tenke meg at noen kjøper ett 2.5-3k skjermkort for å prøve tjene bitcoins på det. Bare strømmen det bruker vil fjerne enhver inntjeningsmargin, selv med tanke på inflasjonen...

Men med tanke på diverse pyramidespill o.l. så slutter aldri den gemene hop å overraske meg, så hvem vet?

Her snakker vi nok heller om å kjøpe 15-20 6970 for å mine solo...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...