curacao Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Har fått tak i en gammel smartphone, som telenor solgte i forbindelse med isdn-abonnementer for en tid tilbake.. Telefonen har både skjerm og tastatur og det er mulig å surfe på internett og å sjekke mail med den.. bare så synd at man da må bruke isdn-linja og ikke adsl? Bak på telefonen er det en lan-port, men denne står det ikke noe om i håndboka og det er ikke mulig å konfigurere maskinen til å gjøre noe annet enn å "ringe opp" internettforbindelsen.. Hadde vært gøy om det fantes nyere software eller noe slik at man kunne brukt den på adsl.. Hvis noen har noen tips eller ideer så bare si ifra ;D Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Har fått tak i en gammel smartphone, som telenor solgte i forbindelse med isdn-abonnementer for en tid tilbake.. Hadde vært gøy om det fantes nyere software eller noe slik at man kunne brukt den på adsl.. Hvis noen har noen tips eller ideer så bare si ifra ;D Svjv er dette en Samsung, du må få tak i adminpassordet for og kunne brule den på LAN og dette har ikke Telenor hatt lyst til og dele ut. Det er ikke mulig og nullstille den med og plukke ut backupbatterier e.l? Lenke til kommentar
curacao Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 Burde vel gå an, men jeg er redd for å ødelegge for mye.. synes kanskje å huske at jeg hjalp den som hadde den før med å sette den opp og at den lastet ned noe software fra internett.. hvis jeg nullstiller den blir vel dette borte? Hvis jeg skulle få nullstilt den, tror du det er mulig å bruke den til å ringe med over isdn linja, men surfe på internett over adsl? mvh erling Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hvis jeg skulle få nullstilt den, tror du det er mulig å bruke den til å ringe med over isdn linja, men surfe på internett over adsl? mvh erling Jeg vet at i en av firmwarene til disse så var det en bug som ga tilgang til admin-menyen og man kunne aktivisere LAN og surfe via nettverk. Men jeg husker ikke hvilken versjon eller hvordan. Dette ble skrevet på news så et google-søk kan kanskje gi noe info. Lenke til kommentar
curacao Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 OKey ;D takk for hjelpen, da prøver vi google =) Bare si ifra om noen kommer på noe mer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå