Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Selvbruningskrem

Anbefalte innlegg

Fikk ett tips om å prøve Selvbruningskrem av en bruker her. Så jeg dro til et apotek å kjøpte meg en Selvbruningskrem som het, Cosmica. Ja, jeg har blitt litt brunere på pannen å ganske brun på halsen, å bitte litt brunere på skinnene noen plasser. Har brukt produktet i 4 dager. Å må si jeg er meget skuffet! Det jeg fikk beskjed om å gjøre var å smøre kremen jevnt utover, hvis ikke ble det noen flekker her å der som ble brun i ansiktet. Men jeg har stått å sett me selv i speilet når jeg har smørt det utover. Jeg tar ikke å kjapper meg for å bli fort ferdig. Jeg bruker relativt lang tid (10-15 min). Kremen kostet kun 99 kroner. Brunfargen skulle komme etter et par timer. Men det har kommet ganske lite i ansiktet, med unntak av noen strekker å pannen. Så hva er feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får nok det du betaler ja!:p Jeg syntes det var litt stygt å ha bare ha noen flekker fordelt ujevnt utover ansiktet, så jeg fikk vasket det av med en håndduk. er brunfargen som man får av alle selvbruningskremer så dårlig, eller er det bare min? Har prøvd solarium i flere måneder uten hell, så det gidder jeg ikke noe mere! Noen som har anbefalinger til en krem som koster litt å er knakanes bra?

Lenke til kommentar

Da har jeg vert å skaffet meg ny selvbruningskrem. Betalte 430 kroner for den, å håper inderlig den virker. Lenger ut en link til kremen, i tilfelle noen bruker den eller har brukt den. http://www.vivamondo.com/no/lancome-men-energizer-total-moisturizing-self-tanner.html?utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Lancome%20-%20Men%20Energizer%20Total%20Moisturizi. Til dere som har erfaring vil jeg høre hvordan kremen funket. Takk!Ø:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...