John Ottesen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Kjerringfossen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Hei igjen Dette er et meeeeget flott bilde. Rett og slett en herlig foss dette her. Akkurat passe sløring synes jeg. Fine farger og lyset er også riktig. Dette var et bilde jeg likte. Bra jobba dette her. RAK-foto Endret 10. august 2011 av RAK-foto Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Hadde resten av bildet vært skarpt skulle jeg hengt meg på deler av RAKs komplimenter, men for meg forstyrrer det alt for mye at for store deler av bildet ellers er uskarpt. En uskarpe som ligner bevegelsesuskarphet slik jeg tyder det. Dersom det er håndholdt på den lukkertiden forklarer det mye av bakgrunnen. Fossen synes jeg har passe mye sløring. Det er lurt å teste ut forskjellige lukkertider når en tar slike foto slik at en har et bredt utvalg av forskjellig sløring. Kan være vrient å se på kameraet under opptak. Og en lukkertid som passer en foss passer ikke nødvendigvis en annen... Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Må si meg enig med Espen, er nok den lange lukkertiden som har skylden her. Sløringen, og fargene dine er jo bra. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Liker godt sløringen din her. Flott bilde med god eksponering - farger og lys på topp. Liker dette. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Fin sløring og bilde! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Flott sløring av fossen og fin natur - et bilde jeg likte godt! Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Mange tak for kommentarerne til billedet. Fokus er lagt på vandet, og bevægelses-uskarpheden på baggrunden, skyldes nok den ret kraftige blæst?? Der er brugt et benet stativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg