Gå til innhold

BK: Asdøljuvet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke nødvendigvis for mørkt - det kommer litt an på hvilken stemning du ønsker formidle. For min del formidlet det en fuktig plass i et juv eller lignende som slipper inn beskjedent med lys.

 

Dersom du vil lysne er du avhengig av ø kjøre med fill-light eller på annen måte selektivt heve eksponeringen i de mørkere delene for jeg tror ikke du skal slippe noe mer lys på sløringen.

 

Dagens beste fosseslør for min del ;-)

Lenke til kommentar

Flott bilde av fossefall.

Kommentarene på bilde viser at smak er forskjellig.

Personlig hadde jeg gjort omliggende mørkere og heller kjørt opp fill-light på fossen. Refleksen i de våte stenene dra for min del, for mye oppmerksomhet.

(Første gang jeg gir bildekritikk, håper det kom fram hva jeg mener)

Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis for mørkt - det kommer litt an på hvilken stemning du ønsker formidle. For min del formidlet det en fuktig plass i et juv eller lignende som slipper inn beskjedent med lys.

 

Dersom du vil lysne er du avhengig av ø kjøre med fill-light eller på annen måte selektivt heve eksponeringen i de mørkere delene for jeg tror ikke du skal slippe noe mer lys på sløringen.

 

Dagens beste fosseslør for min del ;-)

Hjertelig takk :) Ja, var litt usikker, for jeg syntes heller ikke at sløring skulle ha merer lys, så takk for din mening :)

 

Flott bilde av fossefall.

Kommentarene på bilde viser at smak er forskjellig.

Personlig hadde jeg gjort omliggende mørkere og heller kjørt opp fill-light på fossen. Refleksen i de våte stenene dra for min del, for mye oppmerksomhet.

(Første gang jeg gir bildekritikk, håper det kom fram hva jeg mener)

Ja tusen takk for din mening. :) Hjelper med slik konstruktiv kritikk

 

Malerisk stemning og flott sløring. Fint komponert også. Bra dette :)

Takk skal du ha :)

 

Et godt bilde fra dette stedet.

Tusen takk :)

 

Et topp bilde med herlig sløring og kontraster! ;)

Takk takk :)

 

Likte dette litt dystre utrykket i bilde - fin sløring!

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...