EirikFoto Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Asdøljuvet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Dejligt billede med blødt vand. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Hei Fin sløring av vannet - kompen er også bra, men hele bildet er litt for mørkt. RAK-foto Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Hei Fin sløring av vannet - kompen er også bra, men hele bildet er litt for mørkt. RAK-foto Ja muligens litt mørkt, takk for det Dejligt billede med blødt vand. Takk takk Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Ikke nødvendigvis for mørkt - det kommer litt an på hvilken stemning du ønsker formidle. For min del formidlet det en fuktig plass i et juv eller lignende som slipper inn beskjedent med lys. Dersom du vil lysne er du avhengig av ø kjøre med fill-light eller på annen måte selektivt heve eksponeringen i de mørkere delene for jeg tror ikke du skal slippe noe mer lys på sløringen. Dagens beste fosseslør for min del ;-) Lenke til kommentar
baarsk Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Flott bilde av fossefall. Kommentarene på bilde viser at smak er forskjellig. Personlig hadde jeg gjort omliggende mørkere og heller kjørt opp fill-light på fossen. Refleksen i de våte stenene dra for min del, for mye oppmerksomhet. (Første gang jeg gir bildekritikk, håper det kom fram hva jeg mener) Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Malerisk stemning og flott sløring. Fint komponert også. Bra dette Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Et godt bilde fra dette stedet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Et topp bilde med herlig sløring og kontraster! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Likte dette litt dystre utrykket i bilde - fin sløring! Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Ikke nødvendigvis for mørkt - det kommer litt an på hvilken stemning du ønsker formidle. For min del formidlet det en fuktig plass i et juv eller lignende som slipper inn beskjedent med lys. Dersom du vil lysne er du avhengig av ø kjøre med fill-light eller på annen måte selektivt heve eksponeringen i de mørkere delene for jeg tror ikke du skal slippe noe mer lys på sløringen. Dagens beste fosseslør for min del ;-) Hjertelig takk Ja, var litt usikker, for jeg syntes heller ikke at sløring skulle ha merer lys, så takk for din mening Flott bilde av fossefall. Kommentarene på bilde viser at smak er forskjellig. Personlig hadde jeg gjort omliggende mørkere og heller kjørt opp fill-light på fossen. Refleksen i de våte stenene dra for min del, for mye oppmerksomhet. (Første gang jeg gir bildekritikk, håper det kom fram hva jeg mener) Ja tusen takk for din mening. Hjelper med slik konstruktiv kritikk Malerisk stemning og flott sløring. Fint komponert også. Bra dette Takk skal du ha Et godt bilde fra dette stedet. Tusen takk Et topp bilde med herlig sløring og kontraster! Takk takk Likte dette litt dystre utrykket i bilde - fin sløring! Tusen takk Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Fin bruk av lang lukkertid slik at det ble det rette melkeaktige sløret i fossen Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Fin bruk av lang lukkertid slik at det ble det rette melkeaktige sløret i fossen Takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg