AMD xp Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Tenker det er på tide med en takk til Hondaen som har hjulpet utallige personer på dette forumet! Han bør få en medalje for "lang og tro tjeneste" Håper Ok.no redaksjonen tar imot ballen og spiller den videre:D Takk Hondaen, for utrolig mye, og bra hjelp! Mvh John Henrik Lenke til kommentar
Josten Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Enig i det, men synes i såfall at flere bør nevnes. Skrue, simen1, arctic+++ Alle de har også tilført forumet mye (meg inkludert) Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Takk selv! Hyggelig med slike tilbakemeldinger :-) Lenke til kommentar
Izex Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Mange som hjelper mange og gjør god innsats og det øker jo bare kvaliteten på forumet, Good going til alle som hjelper til Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Har det vært stille fra Skrue i det siste, eller har han også bytter navn ? (Eller er det bare jeg som ikke greier å holde oversikten over hvilken del av forumet jeg er i nå lenger?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå