Gå til innhold

Er dette hovedkortet kompatibelt med dette skjermkortet?

Tørriss

Anbefalte innlegg

Heisann!

Skal akkurat til å gå til investering av en oppgraderingspakke til min gamle slitne traver av en PC, denne pakken har jeg allerede funnet på Komplett ( http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=396675 ). Jeg vet allerede at disse delene er kompatible med hverandre, men hva med ett skjermkort av typen GeForce GTX 560Ti 2GB PhysX.

Er dette skjermkortet kompatibelt med dette hovedkortet? Vil helst kunne dra full nytte av det nye skjermkortet når jeg først går til investering av en litt dyrere type.

Takker for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du ser litt nermere på infoe på kortet og hovedkortet vil du legge merke til at hovedkortet tilbyr 2 PCI Express 2.0 x16 spor

og skjermkortet trenger Kompatible spor 1 x PCI Express 2.0 x16

Så fysisk så passer det ja .

er temmelig sikker på at det passer sånn at de vil fungere sammen og ja .

Lenke til kommentar

Om du ser litt nermere på infoe på kortet og hovedkortet vil du legge merke til at hovedkortet tilbyr 2 PCI Express 2.0 x16 spor

og skjermkortet trenger Kompatible spor 1 x PCI Express 2.0 x16

Så fysisk så passer det ja .

er temmelig sikker på at det passer sånn at de vil fungere sammen og ja .

Takker for svar! Jeg er klar over at de fysisk passer sammen, jeg er litt mer redd for at de ikke er kompatible med tanke på drivere o.l.

Har lest "skrekkhistorier" på Internett de siste dagene om folk som bestiller ny PC og oppdager at skjermkortet ikke fungerer selv om hovedkortet burde være kompatibelt siden det er av en nyere type. Bare lyst til at alt skal klaffe ved første oppstart.:)

Lenke til kommentar

Heisann!

Skal akkurat til å gå til investering av en oppgraderingspakke til min gamle slitne traver av en PC, denne pakken har jeg allerede funnet på Komplett ( http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=396675 ). Jeg vet allerede at disse delene er kompatible med hverandre, men hva med ett skjermkort av typen GeForce GTX 560Ti 2GB PhysX.

Er dette skjermkortet kompatibelt med dette hovedkortet? Vil helst kunne dra full nytte av det nye skjermkortet når jeg først går til investering av en litt dyrere type.

Takker for all hjelp!

Kjøp heller denne oppgraderingspakka hvis du har lyst til å få litt mer for pengene ;)

Lenke til kommentar

Du burde ringe komplett sin kjøpshjhjelp de er veldig flinke egetnlig =) Og om dem har garantert deg at dette passer så har du en god grunn til og sende tilbake og kreve tilbake penger om dem feilinformer deg

Ingen dum ide, skal forsøke. Kan ikke skade ihvertfall. :)

Kjøp heller denne oppgraderingspakka hvis du har lyst til å få litt mer for pengene ;)

Takker! Dette var faktisk den pakka jeg originalt hadde planer om å kjøpe, helt til jeg leste kommentarene fra dem som hadde kjøpt den tidligere. Her er det en kar som nevner at han har problemer med å kjøre ett nyere grafikkort med dette hovedkortet. Dette var egentlig dråpen som førte til at jeg startet denne tråden. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...