danilovic Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Sitter nå med Hauppauge Win TV Theater, SB Live! 5.1 og CSW Inspire 5300. Får ikke til lyden ordebtlig på TV-kortet. Plugger jeg inn på lyden på tv-kortet, og line-in på lydkortet (den rosa?), får jeg kun dårlig lyd, dvs når det er stille bråker det. Lyden blir kun brukbar med mye lyd og støy. Noen andre løsninger får jeg ikke til. Noen som kan hjelpe meg en gang for alle? Slitt med dette problemet lenge. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2002 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Jeg har samme kortet.. Hadde også samme problem med WinTv-programmet som fulgte med kortet. Last ned DSCALER: http://www.dscaler.org Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2002 Jeg skjønner ikke et kvidder av det derre Dscaler. Det er jo ikke noe å installere? Skal jeg bare legge det i Hauppauge mappa? _________________ Hva er best av GF3 og Radeon? Hva er best av Intel og AMD? Beste laptop? TV-ut? Er Daytona GF2 ti 200 bra? Hva er retail? [ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-02-06 19:32 ] Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2002 Det jeg egentlig er interessert i, er hvordan jeg skal kople høyttalerne... :?: Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Er det "sus" fra høytalerne du mener? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2002 Egentlig ikke, det er bare at det kommer høye, brå lyder når det er stille partier. Jeg får heller ikke opp surround-valget, kun mono og stereo. :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå