ToMpy Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Heisann. Jeg har hatt min multicom HLB2 i noen gode år nå og den har fungert bra, men nå tror jeg det er på tide å ta den fra hverandre og rengjøre den litt viss den skal holde noen år til - garantien har gått ut uansett. Jeg tenker: - Fjerne støv invendig, med klut evt støvsuger. - Kontrollere viften, se om jeg kjøper ny. - Kjølepasta på prosessoren (?) - Reinstalere windows Noen som har gode tips til "hjemmeservice" på laptopen? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Støvsuger må du være forsiktig med. Men å fjerne støv kan være greit, ja. Trykkluft på boks for å blåse ut støvet funker bra, og påvirker ikke komponentene. Andre småting; - Diskopprydning - Diskdefragmentering - Programmer som Ccleaner. Lenke til kommentar
ToMpy Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Trykkluft skal kjøpes! Hva med kjølepasta, er det noe å bry seg med? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Har egentlig ingen erfaring med bruk av det, men er prosessoren din veldig varm, kan nok også det være en løsning. Blir nok et par grader kjøligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå