Cuneax Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Sjekker om noen har puttet GHB i drinken din. Lommedetektor avslører voldtektsdop Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Gjør ikke meg noe, ettersom jeg bare spiker egne drinker Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Er det engangs eller flergangs tester? Hvis det er engangstester så bør de være rimelig billige for at det skal bli noen suksess. Hvis det er flergangstester så kan jeg se for meg at foreldre gladelig betaler en tusenlapp for å kjøpe slike til døtrene sine når de begynner å dra på byen. Hvis prisen er riktig kan det til og med hende man får lånt flergangstester i baren. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Får håpe det er en flergangstester som trenger lite vedlikehold. Genialt og noe alle jenter og forsjovet menn bør ha. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Det er fint å se at det faktisk utvikles virkelig nyttige duppeditter også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg