Taffenh Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Trenge ny mobiltelefon, da jeg klarte å ødelegge den gamle i fylla.. Tenkte det er på tide at jeg får meg en Iphone som alle andre. Spørsmålet som gjenstår er: Kjøper jeg Iphone 4, eller kjøper jeg Iphone 5? Iphone 5 kommer vel ut om en måned, og da vil vel Iphone 4 falle drastisk i pris? Iphone 5 kommer til å ha litt oppgraderinger, men er disse så forbaska nødvendig? Er det bortkastet å bruke 3-4.000(jeg gjetter) mer på en telefon som har litt mer oppgraderinger? Takk for svar:D! Endret 10. august 2011 av Taffenh Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Ingen vet med sikkerhet hvilke oppdateringer iPhone 5 får, så du får nesten bare vente og se. Personlig venter jeg på 5ern, og skal kjøpe den så fort den blir tilgjengelig. Når det gjelder pris vil iPhone 4 aldri koste 3-4 tusen mindre en iPhone 5. Er vel heller ca 1000 kroner. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Du venter, ser hva iPhone 5 bringer, ser hva annet som er på markedet og bestemmer deg da. Du har da sikkert en gammel telefon i en skuff som du kan ringe med og sende sms med Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Gikk lei min telefon og kjøpte en 32Gb Phone4 selv for en måned siden, er bare å selge den og kjøpe Iphone4s når den kommer, hvis det er bra nok oppgraderinger Fikset fra 64 > 32. Endret 25. august 2011 av AllFather Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Trodde ikke du fikk iPhone4 med mer enn 32gb jeg...? Lenke til kommentar
Taffenh Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Gikk lei min telefon og kjøpte en 64GB iPhone4 selv for en måned siden, er bare å selge den og kjøpe Iphone4s når den kommer, hvis det er bra nok oppgraderinger Selges det mye brukte Iphone's på nett da? om så, anbefaler du å kjøpe brukt? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Nå er det i følge Apple, ikke noe som heter 64gb iPhone.. Kilde Det kommer muligens en billigere iPhone nå da Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Synes det er litt teit argument å kjøpe seg en iphone fordi alle andre har det. Vil råde deg til å teste litt forskjellige telefoner før du bestemmer deg. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Trodde ikke du fikk iPhone4 med mer enn 32gb jeg...? Skrivefeil fra min side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå