Gå til innhold

BK: Båter på Åkrasanden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende skyer.... og et fantastisk lys!! :)

Tusen takk fok kommentaren :)

Fin dramatik i dit billede Wasco. Kompositionen trækker meget mine øjne mod venstre på grund af bådene og lyset - dette synes jeg giver noget ubalance i oplevelsen.

Spændende efterbehandling, hvor du har lagt alternative skyer ind?

Ja, det stemmer, skyene er lagt inn, ellers har jeg jobbet med lys og skyggene

Knallbra ! Maleriskt vakkert ! Dette må vel kunne kalles fotokunst på ett meget høyt nivå. Synes dette er det beste du har levert så langt :)

Tusen takk :)

Det er meget smukt.

Her har du nok en gang jobbet frem et fantastisk malerisk og severdig bilde wasco. Kontrasten mellom det truende uværet og lyset i bildet er bare så bra. Ellers er jo alt annet på plass som vanlig :)

Tusen takk Copola :)

Dette falt jeg for med en gang.

Liker spesielt godt lyset som du har fått fram her, noe so bidrar til den fine dybde følelsen.

Takk for kommentaren :)

Kanskje ikke like fortrolig med de mørke skyene, men dette er jo en smak sak.

Hei. Kjempeflott dette. Ja, du har nok vært en stund i photoshop her ja. Bildet er veldig bra over alt.:-)

Som jeg pleier å si, det er å utarbeide ideen som tar tid. Når først den er på plass, så går det ganske fort :)

Lenke til kommentar

I mine øyne sitter etterbehandlingen i et skudd. Flott oppbygning i hele bildet og skarpheten er med helt ned (noe som gjerne i mine øyne ofte trekker ned i slike bilder når man har bommet litt der).

For alt jeg vet er dette klipp og lim fra 10 bilder og resten er laget i PS, du har blitt såpass dreven nuh at det er svært sjelden det er mulig å ta deg på noe ;-)

Her er det en del PS arbeid, men det eneste jeg har "limt" inn her er himmelen :cool:

Takk for kommentaren

Det "digitale mørkerom" er til for å brukes ;)

Flott og heftig!!

Noen sverger til det enkle og rene uttrykket, jeg liker å utnytte de mulighetene som finnes i PS. Så ja, jeg utbytter det digitale mørkerom :)

Ah! En nytelse å se på dette her altså! Fint med lys og skygger. Herlig stemning. Likte dette godt.

Detaljerikt og skarpt, fint lys, men litt for mye gult i skyene, ville dreid det mer mot det hvite. Flott jobb ;)

Skal prøve ut ditt forslag med å justere hvirbalasen litt

Takkf or kommentaren

Flott motiv, komposisjon og veldig lekkert lys. Syns kanskje at himmelen blir litt vel dramatisk og dominerende i bildet og tar litt mye fokus vekk fra den lekre stranda og båtene. Men det er jo smak og behag. Liker dette godt.

Takk for kommentaren og forslag til forbedring :)

Nydelig stemning du klart å få i dette bildet her.

Takk for kommentaren Jarle :)

Tøft og uvanlig. Apokalyptiske og utenomjordiske skyformasjoner. Om det da ikke er en islansk vulkan som spyr ut aske...over Åkrasanden. Fint og naturdramatisk bilde.

Takk for kommentaren

Skyene er limt inn i dette tilfelle. Men på disse kanter er det ikke uvanlig å oppleve denne type skyformasjoner :)

Her har du fått med det meste, liv, farger, stemning, i like!! ;)

Lenke til kommentar

Utrolig flotte farger du har 'tryllet' frem, et nydelig bilde i mine øyne!

Utrolig bra og dramatisk dette bilde! Fenger noe veldig! Godt gjort! Hadde trengt noen Ps tips fra deg :)

Imponerende! Hva mer skal jeg si? :roll:

Fantastisk...........Det er bare å bøye seg i støvet.;)

himmel og hav,he he..du er en tryllekunstner Wasco...imponert er mildt sagt...fantastisk,smil

fortsatt god helg til deg

Har ikke vært innom dette bildet på noen dager, så jeg har ikke fått med meg disse kommentarene.

Men tusen takk alle sammen

Hyggelig at dere liker det jeg holder på med :)

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...