jarle-60 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Nydelig stemning du klart å få i dette bildet her. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Tøft og uvanlig. Apokalyptiske og utenomjordiske skyformasjoner. Om det da ikke er en islansk vulkan som spyr ut aske...over Åkrasanden. Fint og naturdramatisk bilde. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Her har du fått med det meste, liv, farger, stemning, i like!! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Spennende skyer.... og et fantastisk lys!! Tusen takk fok kommentaren Fin dramatik i dit billede Wasco. Kompositionen trækker meget mine øjne mod venstre på grund af bådene og lyset - dette synes jeg giver noget ubalance i oplevelsen. Spændende efterbehandling, hvor du har lagt alternative skyer ind? Ja, det stemmer, skyene er lagt inn, ellers har jeg jobbet med lys og skyggene Knallbra ! Maleriskt vakkert ! Dette må vel kunne kalles fotokunst på ett meget høyt nivå. Synes dette er det beste du har levert så langt Tusen takk Det er meget smukt. Tusen takk Her har du nok en gang jobbet frem et fantastisk malerisk og severdig bilde wasco. Kontrasten mellom det truende uværet og lyset i bildet er bare så bra. Ellers er jo alt annet på plass som vanlig Tusen takk Copola Dette falt jeg for med en gang. Liker spesielt godt lyset som du har fått fram her, noe so bidrar til den fine dybde følelsen. Takk for kommentaren Kanskje ikke like fortrolig med de mørke skyene, men dette er jo en smak sak. Hei. Kjempeflott dette. Ja, du har nok vært en stund i photoshop her ja. Bildet er veldig bra over alt.:-) Som jeg pleier å si, det er å utarbeide ideen som tar tid. Når først den er på plass, så går det ganske fort Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 I mine øyne sitter etterbehandlingen i et skudd. Flott oppbygning i hele bildet og skarpheten er med helt ned (noe som gjerne i mine øyne ofte trekker ned i slike bilder når man har bommet litt der). For alt jeg vet er dette klipp og lim fra 10 bilder og resten er laget i PS, du har blitt såpass dreven nuh at det er svært sjelden det er mulig å ta deg på noe ;-) Her er det en del PS arbeid, men det eneste jeg har "limt" inn her er himmelen Takk for kommentaren Det "digitale mørkerom" er til for å brukes Flott og heftig!! Noen sverger til det enkle og rene uttrykket, jeg liker å utnytte de mulighetene som finnes i PS. Så ja, jeg utbytter det digitale mørkerom Ah! En nytelse å se på dette her altså! Fint med lys og skygger. Herlig stemning. Likte dette godt. Tusen takk Detaljerikt og skarpt, fint lys, men litt for mye gult i skyene, ville dreid det mer mot det hvite. Flott jobb Skal prøve ut ditt forslag med å justere hvirbalasen litt Takkf or kommentaren Flott motiv, komposisjon og veldig lekkert lys. Syns kanskje at himmelen blir litt vel dramatisk og dominerende i bildet og tar litt mye fokus vekk fra den lekre stranda og båtene. Men det er jo smak og behag. Liker dette godt. Takk for kommentaren og forslag til forbedring Nydelig stemning du klart å få i dette bildet her. Takk for kommentaren Jarle Tøft og uvanlig. Apokalyptiske og utenomjordiske skyformasjoner. Om det da ikke er en islansk vulkan som spyr ut aske...over Åkrasanden. Fint og naturdramatisk bilde. Takk for kommentaren Skyene er limt inn i dette tilfelle. Men på disse kanter er det ikke uvanlig å oppleve denne type skyformasjoner Her har du fått med det meste, liv, farger, stemning, i like!! Tusen takk Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Utrolig flotte farger du har 'tryllet' frem, et nydelig bilde i mine øyne! Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Utrolig bra og dramatisk dette bilde! Fenger noe veldig! Godt gjort! Hadde trengt noen Ps tips fra deg Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Imponerende! Hva mer skal jeg si? Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Fantastisk...........Det er bare å bøye seg i støvet. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 himmel og hav,he he..du er en tryllekunstner Wasco...imponert er mildt sagt...fantastisk,smil fortsatt god helg til deg Lenke til kommentar
wasco Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Utrolig flotte farger du har 'tryllet' frem, et nydelig bilde i mine øyne! Utrolig bra og dramatisk dette bilde! Fenger noe veldig! Godt gjort! Hadde trengt noen Ps tips fra deg Imponerende! Hva mer skal jeg si? Fantastisk...........Det er bare å bøye seg i støvet. himmel og hav,he he..du er en tryllekunstner Wasco...imponert er mildt sagt...fantastisk,smil fortsatt god helg til deg Har ikke vært innom dette bildet på noen dager, så jeg har ikke fått med meg disse kommentarene. Men tusen takk alle sammen Hyggelig at dere liker det jeg holder på med Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 veldig stemningsfullt dette, etterbehandlingen passer perfekt til motivet. et godt stykke jobb! det blir en femmer :=) Lenke til kommentar
Magnarb Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Nydelig, flott effekt på himmelen Lenke til kommentar
Solgun Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Fy f.. for en himmel, skikkelig dramatisk da absolutt verdig en vegg, ja Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Helt fantastisk. Hadde vært interessant å se originalbildet(rett fra brikka). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg