wasco Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Båter på Åkrasanden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Dette er jo helt fantastisk flott, begriper ikke hvordan du får det til Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Dette er jo helt fantastisk flott, begriper ikke hvordan du får det til Takk for kommentaren Det er mye rart en kan få til i Photoshop Lenke til kommentar
reginarr Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Meget meget bra! Dette treffer Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Meget meget bra! Dette treffer Tusen takk - det var jo hyggelig at du følte deg truffet Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Denne var tøff. Flott motiv og et fantastisk lys her. Ikke rett fra kameraet selvfølgelig men flott jobb. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Hei Dette er et bilde som fenger veldig. For meg så ser det ut som et HDR-bilde - er det det? Komposisjonen er også veldig bra - båtene og den spennende himmelen er jo med på å «lage» dette bildet. Det er ikke vanskelig å se at du er en som errimelig god i PS etter minst 3000 timers lærdom så bør man jo kunne litt. Liker det jeg ser. RAK-foto Endret 10. august 2011 av RAK-foto Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Denne var tøff. Flott motiv og et fantastisk lys her. Ikke rett fra kameraet selvfølgelig men flott jobb. Nei, det ville være en overdrivelse å si at dette bildet er "rett fra brikka" Men det er jo lov å leke litt i PS Takk for tilbakemeldingen Hei Dette er et bilde som fenger veldig. For meg så ser det ut som et HDR-bilde - er det det? Komposisjonen er også veldig bra - båtene og den spennende himmelen er jo med på å «lage» dette bildet. Det er ikke vanskelig å se at du er en som errimelig god i PS etter minst 3000 timer lærdom så bør man jo kunne litt. Liker det jeg ser. RAK-foto Takk for kommentaren.. Ingen tvil om at det er en del PS arbeide bak dette bildet Men det er ikke HDR Endret 10. august 2011 av wasco Lenke til kommentar
audhildes Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Spennende skyer.... og et fantastisk lys!! Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Fin dramatik i dit billede Wasco. Kompositionen trækker meget mine øjne mod venstre på grund af bådene og lyset - dette synes jeg giver noget ubalance i oplevelsen. Spændende efterbehandling, hvor du har lagt alternative skyer ind? Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Knallbra ! Maleriskt vakkert ! Dette må vel kunne kalles fotokunst på ett meget høyt nivå. Synes dette er det beste du har levert så langt Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Det er meget smukt. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Her har du nok en gang jobbet frem et fantastisk malerisk og severdig bilde wasco. Kontrasten mellom det truende uværet og lyset i bildet er bare så bra. Ellers er jo alt annet på plass som vanlig Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Dette falt jeg for med en gang. Liker spesielt godt lyset som du har fått fram her, noe so bidrar til den fine dybde følelsen. Kanskje ikke like fortrolig med de mørke skyene, men dette er jo en smak sak. Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Hei. Kjempeflott dette. Ja, du har nok vært en stund i photoshop her ja. Bildet er veldig bra over alt.:-) Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 I mine øyne sitter etterbehandlingen i et skudd. Flott oppbygning i hele bildet og skarpheten er med helt ned (noe som gjerne i mine øyne ofte trekker ned i slike bilder når man har bommet litt der). For alt jeg vet er dette klipp og lim fra 10 bilder og resten er laget i PS, du har blitt såpass dreven nuh at det er svært sjelden det er mulig å ta deg på noe ;-) Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Det "digitale mørkerom" er til for å brukes Flott og heftig!! Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Ah! En nytelse å se på dette her altså! Fint med lys og skygger. Herlig stemning. Likte dette godt. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Detaljerikt og skarpt, fint lys, men litt for mye gult i skyene, ville dreid det mer mot det hvite. Flott jobb Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Flott motiv, komposisjon og veldig lekkert lys. Syns kanskje at himmelen blir litt vel dramatisk og dominerende i bildet og tar litt mye fokus vekk fra den lekre stranda og båtene. Men det er jo smak og behag. Liker dette godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg