Gå til innhold

BK: Båter på Åkrasanden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:grin: Hei

Dette er et bilde som fenger veldig. For meg så ser det ut som et HDR-bilde - er det det?

Komposisjonen er også veldig bra - båtene og den spennende himmelen er jo med på å «lage» dette bildet.

Det er ikke vanskelig å se at du er en som errimelig god i PS etter minst 3000 timers lærdom så bør man jo kunne litt.

Liker det jeg ser.

RAK-foto :woot:

Endret av RAK-foto
Lenke til kommentar

Denne var tøff. Flott motiv og et fantastisk lys her. Ikke rett fra kameraet selvfølgelig men flott jobb.

Nei, det ville være en overdrivelse å si at dette bildet er "rett fra brikka" :)

Men det er jo lov å leke litt i PS

Takk for tilbakemeldingen

Hei

Dette er et bilde som fenger veldig. For meg så ser det ut som et HDR-bilde - er det det?

Komposisjonen er også veldig bra - båtene og den spennende himmelen er jo med på å «lage» dette bildet.

Det er ikke vanskelig å se at du er en som errimelig god i PS etter minst 3000 timer lærdom så bør man jo kunne litt.

Liker det jeg ser.

RAK-foto

Takk for kommentaren..

Ingen tvil om at det er en del PS arbeide bak dette bildet :)

Men det er ikke HDR

Endret av wasco
Lenke til kommentar

Fin dramatik i dit billede Wasco. Kompositionen trækker meget mine øjne mod venstre på grund af bådene og lyset - dette synes jeg giver noget ubalance i oplevelsen.

Spændende efterbehandling, hvor du har lagt alternative skyer ind?

Lenke til kommentar

I mine øyne sitter etterbehandlingen i et skudd. Flott oppbygning i hele bildet og skarpheten er med helt ned (noe som gjerne i mine øyne ofte trekker ned i slike bilder når man har bommet litt der).

For alt jeg vet er dette klipp og lim fra 10 bilder og resten er laget i PS, du har blitt såpass dreven nuh at det er svært sjelden det er mulig å ta deg på noe ;-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...