Gå til innhold

Ny mobil - helt grønn på dette feltet.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal nå gå til anskaffelse av ny mobil da min Sony Ericsson w810i begynner å bli litt upålitelig. Siden jeg har hatt denne mobilen i rundt fem år og vært veldig fornøyd, så har jeg ikke fulgt med på utviklingen i det siste.

Vet derfor ikke hva som er bra og ikke bra hva mobiltelefon angår. Trenger derfor hjelp til valg! Vil gjerne ha en mobil med nett- og spotify-tilgang nå, i det minste.

* Ikke for høy pris.

* Enkel å bruke.

* Bra lydkvalitet.

Jeg vil nødig bli 'lurt' til å kjøpe en mobil som kommer til å bli utdatert om kun et halvt år/et år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg skal nå gå til anskaffelse av ny mobil da min Sony Ericsson w810i begynner å bli litt upålitelig. Siden jeg har hatt denne mobilen i rundt fem år og vært veldig fornøyd, så har jeg ikke fulgt med på utviklingen i det siste.

Vet derfor ikke hva som er bra og ikke bra hva mobiltelefon angår. Trenger derfor hjelp til valg! Vil gjerne ha en mobil med nett- og spotify-tilgang nå, i det minste.

* Ikke for høy pris.

* Enkel å bruke.

* Bra lydkvalitet.

Jeg vil nødig bli 'lurt' til å kjøpe en mobil som kommer til å bli utdatert om kun et halvt år/et år.

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=623255

Optimus 2x.. Syntes den har en veldig bra pris for øyeblikket, og man får utrolig mye for pengene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...