Dryasanne Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Skal ha en svart liten box :-) Den skal kunne kjøre Spotify, wimp og Itunes og spille cdér a) Jeg skal ha Tv som "skjerm /monitor" b) fjernstyring c) den skal sende lyden til receivern ved digital lyd ut d) greit nok med cat 5 dropkabel fra ruteren min som nett (men wifi kan være kjekt...) Det er det der med Spotify som er viktigst, jeg er litt lei av at min bærbare macbook pro er strømløs fordi jeg sstreamer Spotify via Aiport til receieveren. trenger jeg så mye hdd? Er ikke en SSd greit nok bare for å få det lydløst mv? Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg ville vel gått for noe som denne eller lignende, er bare til å se på barebone kategorien inne på komplett, så finner du flere andre maskiner. Det denne ikke kan som du vil er å spille CD plater, med unntak av om du har/kjøper drev som du kan koble til via USB... http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=623428#extra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå